Upgrades voor de beginner.

Ik heb ook de lonex hop-up samen met een maple-leaf barrel en bucking. Works like a charm ^_^

Wat betreft upgrades in een budget replica; wanneer je weet dat je huidige replica bevalt, kan je in de toekomst een zelfde model kopen en de upgrades gewoon over zetten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Okee, ik ben een beetje op hol geslagen denk ik.. Heb net maar de knoop doorgehakt en de volgende artikelen besteld:
- Maple Leaf bucking + concave nub
- Maple Leaf 6.03mm barrel
- Lonex v2 hopup
- Lonex cylinder, cylinder head en piston head
- Lonex Nozzle

Nieuwe gearbox shell, gears, piston, motor en kleine dingetjes staan op de lijst om op korte termijn ook te vervangen.. :)

Misschien overkill voor ee CYMA, maar Jan's tip om het later over te zetten naar een andere replica vond ik wel een goed idee :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Lonex is goed spul, maar er zijn goedkopere opties die net zo goed werken, qua compressie componenten dan, desondanks goede keuze :). Qua aftermarket shell is de Lonex V2 shell toch wel echt een van de betere qua kwaliteit en prijs, gears, piston zou ik kijken naar SHS/RA en qua motors RA/SHS of ZCI, (bij bijvoorbeeld ak2m4.co.uk), maar Lonex is hiervoor ook gewoon een goede optie alleen wat duurder en geeft niet meer performance. Qua motor kan je nu trouwens ook een JG M-42 halen (22 TPA, Neodynium motor) voor 27 euro wat heel goedkoop is.

Een andere tip is toch wel om ook te kijken naar een mosfet wanneer je op lipo's speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Ik wilde al het compressie materiaal het liefst van 1 merk hebben, vandaar de keus voor Lonex. Las inderdaad ook al veel positiefs over de shell van Lonex. Wbt de gears en motor: goede tip! Thanks!
 
Idd helemaal niets verkeerd over de upgrades te zeggen. Die word inhoudelijk top mits alles goed op elkaar afgesteld is dan!
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Vergeet je gears niet te shimmen en je AoE niet te doen als je toch de gearbox open hebt straks! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Succes Michiel! Ben benieuwd naar hoe je het upgraden vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80