Upgraden WE G17

Ik ben geen expert, maar er is dan meer plek voor de lucht om/achter je bb. Dat zorgt voor een stabielere baan en voor meer range gezien er een groter volume aan lucht achter zit. Bij de Sniper van @Suriana kan je dit effect mooi zien, die schiet nu met een Crazy Jet barrel in z'n BAR-10 en dat is echt een laser.

Werkt die barrel echt zo goed? Aanrader? @Suriana
 
Werkt die barrel echt zo goed? Aanrader? @Suriana

sorry voor de late reactie, beetje druk.
er zijn altijd betere barrels op de markt maar daar betaal je dan ook aardig wat voor.

de Maple leaf is betaalbaar en het daadwerkelijke verschil tussen de barrels in het hogere segment is niet extreem veel.

uiteindelijk doet het complete plaatje zijn werk. dus alleen een barrel functioneert nooit 100% zonder andere onderdelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Bij GBB is joulecreep idd veel moeilijker omdat je een deel van je druk verliest aan het bewegen van de bolt en slide, als je dan ook nog een maple leaf crazy jet gebruikt, wat in essentie een ported barrel is dan haal je er ook nog een stuk uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en JWieleman
Klopt het volledig sealen van een gbb pistol is erg moeilijk en vereist best wat know how, trial and error en upgrades. Een handig en erg leerzaam channel hiervoor is: Rogue Studios https://www.youtube.com/user/RogueSystem087

Maar om terug te komen op het topic. Ik heb zelf de Maple leaf hop up (met wiel), bucking (60 degrees Decepticon,de gele) en een 97mm Crazy Jet barrel in m'n TM G17 ingebouwd en dit werkt erg goed. Ze schiet aanzienlijk verder maar nog belangrijker, de accuracy nam aanzienlijk toe. Voor een gbb pistol kan ik hem zeker aanraden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en RamonDales
Klopt het volledig sealen van een gbb pistol is erg moeilijk en vereist best wat know how, trial and error en upgrades. Een handig en erg leerzaam channel hiervoor is: Rogue Studios https://www.youtube.com/user/RogueSystem087

Maar om terug te komen op het topic. Ik heb zelf de Maple leaf hop up (met wiel), bucking (60 degrees Decepticon,de gele) en een 97mm Crazy Jet barrel in m'n TM G17 ingebouwd en dit werkt erg goed. Ze schiet aanzienlijk verder maar nog belangrijker, de accuracy nam aanzienlijk toe. Voor een gbb pistol kan ik hem zeker aanraden!

Ik kan dit zeker beamen, heb dezelfde upgrades maar dan in een WE g17. Ding schiet heerlijk door die upgrades!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Edit: Ik heb nu sinds kort ook de Nineball gas routers (G17) gehaald. Deze werken erg goed, heb alleen de fps nog niet goed kunnen meten. Maar heb wel het idee dat het gas efficiënter gebruikt wordt.
 
Even een oud topic oprakelen.
In verband met vernaggelen van mijn Well project (Wel nieuwe onderdelen voor besteld) alvast een Sidearm gekocht in de vorm van een WE G17 Gen5.
Upgrades volgen nog
 
Is er tegenwoordig ook niet een setje te koop met bucking, hop up en barrel van crazy jet? Plug en play zegmaar
 
ik zag dat dat autobot buckings zijn.
Heb intussen een crazy jet loop besteld met een decepticon bucking.

Iemand ervaring met een aluminium nozzle?
 
heb hem er intussen in zitten.
Ding schiet heerlijk !!!
Nu nog op zoek naar die alu nozzle.