Upgrade ics aeg #2

RvE54321

Member
16 jan 2019
8
1
Trophies
2
Hallo, ik had laatst wat advies gevraagd ontremd het upgraden van mijn replica. Nou heb ik op advies 0.28 bb’s er in maar op full auto heb ik last van dubbel feed. Een vriend van mij heeft precies de zelfde replica en precies het zelfde probleem.. het maakt niet uit welk magazijn ik gebruik.. 3 verschillende geprobeerd. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Opnieuw ook in dit topic: we spreken niet over w@pens maar over replica's of AAs. Heb je afgezien van de andere Bbs iets veranderd aan je replica? Zo niet: welk merk Bbs gebruik je nu als 0.28? Kan zijn dat je betere Bbs moet gebruiken. Het gewicht mag geen enkele rol spelen voor wel of niet dubbel feeden.
 
Nogmaals sorry.. ik begon goed :p heb het aangepast.. ja ik heb een nieuwe barrel en een flat hop er in zitten maar ik had het voorheen ook al.. ik gebruik de bb’s die ze bij balls and arrows verkopen.. weet het merk zo even niet. Heb nu wel de 0.28 van extreme precision besteld.
 
Ok dus.. hopup helemaal opendraaien en bb er in laten vallen? En als die er dan niet door heen valt den de bucking zit iets in de weg hoe pas je dat dan aan?
 
Herkenbaar, mijn ICS Par MK3 had bij aankoop ook dubbele feed issues. Maar alleen bij de 1e keer trekker over halen.

Daarna de replica door Combat laten upgraden (mosfet met active break, een flat-hop, nieuwe inner barrel en een M90 spring) en sindsdien geen issues meer. Geen idee wat specifiek de dubbele feed heeft opgelost, maar gok zo op de hop up, in lijn met @Rebelattack
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Herkenbaar, mijn ICS Par MK3 had bij aankoop ook dubbele feed issues. Maar alleen bij de 1e keer trekker over halen.

Daarna de replica door Combat laten upgraden (mosfet met active break, een flat-hop, nieuwe inner barrel en een M90 spring) en sindsdien geen issues meer. Geen idee wat specifiek de dubbele feed heeft opgelost, maar gok zo op de hop up, in lijn met @Rebelattack

Als je replica de functie van spring release heeft wanneer hij op safe gaat, dan is dit volledig verklaar baar. Weet zo alleen niet of die replica die functie heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Klopt heeft die van mij ook altijd bij de eerste keer schieten nadat die op safe heeft gestaan.. maar nu is het op full auto constant. Maar goed hier kan ik wat mee bedankt voor de hulp!