Upgrade hulp specna arms

@Wijnand, je wil wel wat meer doen dan alleen een mosfet plaatsen voor je op een 11.1V gaat spelen, de ene speelt jaren op een 11.1V, de ander stript bij de eerste skirm zijn piston.

Is wat Qtac en andere webshops aangeven dat de mosfet eral in zit. Hoef je dus niet zelf te plaatsen zit bij de aankoop al in de betreffende modellen :).
Ga ervan uit dat als G&G die info aan zijn verkoopkanalen afgeeft dat de replica dat ook kan hebben. Dat het binnenwerk daar ook op aangepast is.
Elke webshop die ik tot nu toe bezocht heb geeft dat voor deze modellen ook als advies aan.
 
Ik bedoelde meer dat een mosfet niet genoeg is voor een 11.1, daarbij ja het kan best maar hoe lang is de vraag en het kan dus kort zijn of lang. Als een fabrikant BIO op hun bbs zet ga je er dan ook altijd vanuit dat het klopt, mensen moeten niet alles geloven wat een fabrikant zegt, daarbij shops kopiëren gewoon alles letterlijk van de fabrikant zonder er over na te denken. Een 11.1V zal vast prima draaien op een G&G, maar je zal uiteindelijk de piston strippen, voor een beetje meer performance? Die dingen schieten ook prima op een 7.4V.
 
Mee eens :).

Alles schiet prima op een 7.4 :) Behalve de HPA's en BASR :p.
Maar goed foute info geven kan je als bedrijf ook in de narigheid brengen. Immers iets beloven en het niet waarmaken is voer voor rechtzaken :) Zeker als je die dingen ook in de USA op de markt zet en waar ze gek zijn op claimen :).

Er zal in de kleine lettertjes wel iets staan dat geloof ik best :)
 
G&G is goed. Goeie instap net als Specna Arms.

Tis meer de vraag wat je zelf wilt. Wil je een full metal body of neem je genoegen met een polymeer body (plastic).

Van G&G zijn de zogenaamde Combat Machines een goeie optie.
https://www.qtac.nl/airsoft-replicas/rifles/aeg-rifles/11438-cm16-sr-s
https://www.qtac.nl/airsoft-replicas/rifles/aeg-rifles/8277-cm16-sr-l-geng

Voordeel van bovenstaande 2 is dat er een mosfet in zit. Je kunt dus al gelijk met een 11.1 lipo spelen wat je gewoon hogere ROF geeft. En fijne triggerresponse. Iets boven je genoemde €200,-

Specna Arms heeft ook voldoende modellen in de range rond de €200 en dan is het maar wat je mooi en leuk vind.

Zelf toevallig afgelopen week bij Gunfire de SA-H05 (HK 416 kloon) besteld. Ligt in dezelfde range als de bovengenoemde van G&G.

Extern zijn de G&G en Specna Arms gewoon meer als voldoende.
 
Ik heb even gekeken ik denk dat het een G&G SRXL word.
Vind hem er wel vet uit zien en er zit idd al een mosfet in.
Bedrag zit rond de €250 vind ik wel een mooi bedrag om mee te starten en als ik de reviews bekijk presteerst hij redelijk goed voor een out of the box replica.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Ik heb even gekeken ik denk dat het een G&G CM16 SRXL word.
Vind hem er wel vet uit zien en er zit idd al een mosfet in.
Bedrag zit rond de €250 vind ik wel een mooi bedrag om mee te starten en als ik de reviews bekijk presteerst hij redelijk goed voor een out of the box replica.

Zou zoals @Rebelattack als zegt niet blindstaren op die mosfet en 11.1V. Als je hem aanschaft laat je goed voorlichten. Die SRXL is met die rode highligts ;).
Heb ik zelf ook nog naar lopen kijken. Ik weet dat die overigens ook bij Com-bat hangt en dat is dichterbij dan Qtac. Volgens mij heb ik hem bij Bunker 501 ook in de webshop gezien :).

En in de reviews komt hij er zeker goed uit ja. Echter ik wilde heel graag een HK 416 of kloon daarvan hebben en dat heeft mij doen besluiten om voor de SA-H05 te gaan. De SA-H02 was uitverkocht die heeft namelijk de standaard rail front erop en die ik nu besteld heb zit een rail op die @Rebelattack weer mooi vind :).
Vind hem niet lelijk maar ben net iets meer van de orginele details :).
Maar goed dan zou ik eigenlijk een VFC of een Umarex of TM moeten aanschaffen maar dat was me iets te prijzig :)
 
Nou ja in principe maken ze geen fout, ja hij kan op een 11.1V draaien maar ze definiëren niet hoe lang, dus zitten ze niet fout. G&G CM16 SR replica's zijn een goede keuze, G&G internals zijn gewoon solide dus daar hoef je niet per se iets aan te vervangen en zijn een goede basis voor als je later wil upgraden.
 
Als je nog steeds aan het kijken bent naar replica's: https://en.softairrastelli.com/rifl...ies/m4-assault-nero-amoeba-programmabile.html. Dit is ook een goede optie, verkijk je niet op de lage prijs, in de meeste winkels kosten deze gewoon 250-300, behalve in Italie daar kunnen ze deze op een of andere manier voor deze prijs verkopen en nog winst maken. Komt ook met een mosfet en zelfs een trigger unit.
Hoi rebel attack ,
ik zat toevallig ook naar deze AA te kijken. dit scheelt wel heel veel in prijs! maar is het wel een beetje betrouwbare webshop uit italie?
 
Als je nog steeds aan het kijken bent naar replica's: https://en.softairrastelli.com/rifl...ies/m4-assault-nero-amoeba-programmabile.html. Dit is ook een goede optie, verkijk je niet op de lage prijs, in de meeste winkels kosten deze gewoon 250-300, behalve in Italie daar kunnen ze deze op een of andere manier voor deze prijs verkopen en nog winst maken. Komt ook met een mosfet en zelfs een trigger unit.

Is in San Marino, deelstaat. dusja geen belastingen e.d. Ben er zelf toen op vakantie toevallig geweest. er is bijna voor ieder hoofd daar een airsoftshop (No joke).