Umarex ontvangt Glock licentie

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
Hé allemaal,

Hoewel ik zelf nog erg geniet van mijn 1911, ga ik tóch naar de Glock. Ik stuitte tijdens wat onderzoek per toeval op het nieuwsbericht dat UMAREX een Glock licentie ontvangt!

Link naar nieuws:
http://www.eliteforceairsoft.com/world-market-leaders-join-forces-umarex-receives-glock-license/

Swamp Sniper hierover (video):


Van wat ik begreep komen er verschillende uitvoeringen in verschillende prijsklassen. Iemand iets te vertellen hierover? Te delen? Hoor jullie graag hierover!

Al leveranciers/shops die ze gaan leveren?
 
  • Leuk
Waarderingen: husky en Jan
Wordt november 2017 al verspreid over de hele wereld. Ik denk dat het net zoals de cybergun versie door vfc/stark arms wordt geproduceerd. Dit weet ik niet zeker maar lijkt me sterk dat ze 2 maanden nadat ze dr licentie hebben al kunnen gaan distributeren. In de vs komen ze het eerste kwartaal van 2018. Op Facebook heb ik langs zien komen dat het eerst om een g17 gen3 en gen4. Ook stond er iets van dat er een g18 komt maar wanneer zou ik niet weten. Ook is de umarex versie niet in Frankrijk of gewesten van Frankrijk te krijgen. Dit ivm dat cybergun daar de licentie heeft.
 
Als ze beter zijn dan die van WE wil ik er ook wel eentje. Alleen zal de prijs wel weer hoog uitvallen aangezien ze als enige een Glock mogen reproduceren.
 
prijs heb ik nog niks van gehoord. kan zijn dat ze voor de licentie veel betaald hebben of een gedeelte moeten afdragen waarom die zo duur wordt. maar daar komen we wel achter.
 
VFC glocks zijn leuk voor de prijs die je er nu voor betaald wat rond de 100 dollar is als ik het goed heb, maar gezien je nu een hoop gaat betalen voor licenties en de winst die umarex moet draaien gok ik zo dat we wel even dat ze duurder zullen worden dan een TM Glock (125 euro voor een G17). Zo niet dan is het een zeer interessant model voor mensen die een glock willen ook al weet ik niet in hoeverre het TM compatibel is.
 
Verschillende uitvoeringen?
Dat ruikt er naar alsof ze exact hetzelfde gaan aanbieden als cybergun. Reken dus maar op minimaal 200 euro vanaf prijs. Dat gaat het dus nimmer waard zijn.
 
Ik ben bang dat het VFC/Stark Arms rebrands zijn, die heel goedkoop waren en niet zo goed als een TM welke ook maar 125-140 euro kosten en nog steeds binnen de EU te koop zijn. Ik bedoel je kan zelfs een WE glock halen voor 100 of voor ultimate cheapness een ARMY Glock voor 70 en deze dan upgraden. Ik vraag me af hoeveel Umarex gaat rekenen voor de glock licentie en mags. Ik ben bang dat hij gewoon meer gaat kosten dan een TM maar niet beter performed en het puur licentie kosten is.
 
En ze zien er verschrikkelijk slecht uit
ik weet niet hoe ze eruit horen te zien. dus ga er geen oordeel over vellen. maar als het samples zijn zou het nog kunnen veranderen. maar wat vindt je er zo verschrikkelijk aan.

Ik ben bang dat het VFC/Stark Arms rebrands zijn, die heel goedkoop waren en niet zo goed als een TM welke ook maar 125-140 euro kosten en nog steeds binnen de EU te koop zijn. Ik bedoel je kan zelfs een WE glock halen voor 100 of voor ultimate cheapness een ARMY Glock voor 70 en deze dan upgraden. Ik vraag me af hoeveel Umarex gaat rekenen voor de glock licentie en mags. Ik ben bang dat hij gewoon meer gaat kosten dan een TM maar niet beter performed en het puur licentie kosten is.
dit is ook met de cybergun versie zo. dus ging ik er al vanuit dat ze van vfc waren omdat die er al 'waren'. want met een nieuw ontwerp zouden ze ze niet binnen 2 maanden al kunnen distributeren.
 
- Afwerking mediocre
- pinnen lijken te klein
- oranje dop (gelukkig hebben we daar hier geen last van)
- officially licenced markering
- het zijn VFC/Stark Arms
 
Hé allemaal,

Hoewel ik zelf nog erg geniet van mijn 1911, ga ik tóch naar de Glock. Ik stuitte tijdens wat onderzoek per toeval op het nieuwsbericht dat UMAREX een Glock licentie ontvangt!

Link naar nieuws:
http://www.eliteforceairsoft.com/world-market-leaders-join-forces-umarex-receives-glock-license/

Swamp Sniper hierover (video):


Van wat ik begreep komen er verschillende uitvoeringen in verschillende prijsklassen. Iemand iets te vertellen hierover? Te delen? Hoor jullie graag hierover!

Al leveranciers/shops die ze gaan leveren?


ik heb al een besteld vorige week.
ik ben erg benieuwd.
men zegt dat het beter is dan de WE TECH, en dan gaat het vooral om de accuratie,
ook heeft de VFC echte Glock markings, dat maakt de sidearm uniek.
ik zal laten weten wat ik er van vind, zodra ik hem binnen heb.

I AM A GLOCK FAN!!!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: husky en Joris
Een we tech is dan ook wel maar 66% van de nieuwprijs en heeft geen mags die 50 euro per stuk kosten, plus I doubt dat de VFC zoveel beter is als een WE. Als je de we tech koopt en hem upgrade met het geld dat je bespaart, schiet je de VFC er waarschijnlijk met gemak uit. Glock graait diep in de zakken van de consument voor een toch heel sterk overpriced product.
 
ik heb al een besteld vorige week.
ik ben erg benieuwd.
men zegt dat het beter is dan de WE TECH, en dan gaat het vooral om de accuratie,
ook heeft de VFC echte Glock markings, dat maakt de sidearm uniek.
ik zal laten weten wat ik er van vind, zodra ik hem binnen heb.

I AM A GLOCK FAN!!!!!!

Wat leuk! Laat me vooral weten wat je ervan vind.

Een we tech is dan ook wel maar 66% van de nieuwprijs en heeft geen mags die 50 euro per stuk kosten, plus I doubt dat de VFC zoveel beter is als een WE. Als je de we tech koopt en hem upgrade met het geld dat je bespaart, schiet je de VFC er waarschijnlijk met gemak uit. Glock graait diep in de zakken van de consument voor een toch heel sterk overpriced product.

Rebelattack dit heb je nu al meermaals aangegeven. Mijns inziens is het nu gewoon je mening doordrukken en anderen niet de kans te geven te genieten van hun aankoop. Je kunt 'm ook eens proberen positief in te steken en PrinsAirsoft te feliciteren met z'n aankoop.
 
Waarom zou hij niet meer kunnen geniet, doet mijn mening er zo toe? Maar goed, veel plezier met je VFC Glock.

Uiteraard kan hij genieten, maar het ging mij om het feit dat je exact hetzelfde al meermaals geschreven hebt in dit topic, en het gewoon niet leuk is als je iets nieuw koopt, dat een ander dat dan pertinent afkraakt.

Maar goed, je corrigeert jezelf enigszins, dus laten we het hierbij laten.
 
Heeft iemand deze al in handen gehad? Maw; Wat is de kwaliteit en is hij het geld waard?
Ik zit zelf te twijfelen om een G17 aan te schaffen, en aangezien de TM modellen nergens meer te vinden zijn, nijg ik naar de Umarex
 
Afgelopen zondag iemand met een nieuwe umarex glock gezien die er bonje mee had. De slede bleef bij elk schot hangen en hij kon er niet meer mee spelen.

Heb zelf een WE glock, ben daar super tevreden over en nog geen gezeur mee gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eraser
Bedankt voor je reactie @RamonDales ~! Alleen lees ik over WE dan weer niet zulke positieve verhalen.. Weet je toevallig nog een (goedkope) site die deze nog op voorraad heeft? Eens kijken wat een volledig setje dan kost (replica, mags, holster)