Umarex HK416 Charging handle spring

Hovel

New Member
29 jun 2014
1
0
Trophies
1
Beste ACN-ers,

<i>offtopic:</i>
<i>Een paar maanden geleden heb ik mij voorgesteld op het oude forum. Ik kan helaas dat topic niet op het nieuwe forum vinden. Des te meer reden voor mij om toch wat meer actief te blijven. Deze keer heb ik een technische vraag:</i>

Nu heb ik een tijdje met mijn Umarex HK416 AEG gebruikt zonder grote problemen. Het enigste wat ik de laatste skirm merkt is dat mijn (fake) bolt plaatje niet goed terug naar voren schuift. Nou zijn die fake bolts ook niet te vergelijken met een GBB bolt, maar het zou toch moeten werken. Vandaag ik dan ook mijn upper bekeken en is zag al snel dat er een veertje los was, die aan mijn fake bolt hoort te zitten. Veer was nog prima, maar waarschijnlijk met demontage van de gun los gesprongen.

Helaas bleef het hier niet bij. Ik merkte op dat de veer die mijn charging handle naar voren trekt, opeens veel te lang lijkt te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand een Umarex HK416 AEG en kan hij een foto van zijn upper delen?

n48pe9.jpg
[/img]
 
Dat is inderdaad niet goed nee. Een veer mag nooit zo los hangen. Er moet altijd een beetje spanning op staan.
 
Ik snap niet zo goed hoe dat zo is gekomen. Tijdens mijn laatste skirm functioneerde de charging handle nog prima.
Ik moet bij het demonteren van mijn apparaat die veer uitgetrokken hebben. Moet sowieso voor een andere kijken. Weet iemand waar je deze onderdelen kan halen?