Triest zeg

Je had wel een betere topictitel kunnen maken.

Ik hoop niet dat de dader is wie ik denk dat het is maar ben er bang voor
 
Hierbij een post op fb vanuit de orga. In de reacties ook een reactie van de dader 'Guido'.
 
Dader is dus toch wie ik dacht

Kan er maar weinig begrip voor opbrengen. er zijn normalere manieren om hier mee om te gaan.
 
Had het er al met een team lid over, wij hadden verschillende meningen over een heel ander onderdeel en dat is het feit dat men respect heeft dat hij zich openbaart. Ik vind dat absurd hoe je iemand die een misdrijf heeft gepleegd "respect" kan geven omdat hij het toegeeft, maar goed ieder zijn mening.

Iig uit het facebook bericht krijg ik toch een beetje het idee dat de dader naast de uitspraak van de rechter, er ook goed aan doet om extra hulp te zoeken, want slecht in je vel zitten lijkt me niet de enigste reden dat je zo radicaal reageert.
 
Je had wel een betere topictitel kunnen maken.

Ik hoop niet dat de dader is wie ik denk dat het is maar ben er bang voor

ah ok onder het motto straks word ie boos op mij en gaat bij mij ook de fik er in ja nog effe ......
 
Jammer dat dit gebeurd is. Voorlopig ff geen headshot.... Ehh cleanshot filmpjes
 
Jammer dat dit gebeurd is. Voorlopig ff geen headshot.... Ehh cleanshot filmpjes
Je zou geen filmpjes van hem moeten kijken omdat het allemaal nep is en hij de hele airsoft sport belachelijk maakt.

Niet omdat iemand een debiele en achterlijke actie doet omdat die filmpjes de laatste druppel is...
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Omdat hij als hij vast komt te zitten even niet kan airsoften.

Je zou geen filmpjes van hem moeten kijken omdat het allemaal nep is en hij de hele airsoft sport belachelijk maakt.

Niet omdat iemand een debiele en achterlijke actie doet omdat die filmpjes de laatste druppel is...

Ow ik heb enkele gezien maar trekken mij niet zo. Viel mij al op dat hij veel cheat en over anderen klaagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ff ter verduidelijking het is niet cleanshot die getracht heeft "the chambers" af te branden.

Daar is de eigenaar van no limit (guido) verantwoordelijk voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Screenshot_20180629-235754_Facebook.jpg
 
Oké ik hoor en lees de laatste tijd wel vaker negativiteit over Cleanshot, maar ik kan nog steeds niet helemaal plaatsten wat hij hiermee te maken heeft.. Ik heb overigens weinig met de beste man.
 
Het blijft natuurlijk speculeren, en daar moeten we ons niet mee bezighouden. Maar het komt erop neer dat Cleanshot enkele weken geleden op het veld van No Limit in scene heeft gezet dat er een cheater was die z'n hit niet nam. Daarmee kwam o.a. No Limit slecht in het nieuws. De vriend van Cleanshot, Bokkie, was Marshall bij Crimi-Events (van The Chambers), dus daar zit ergens de link/frustratie denk ik.

Maar, zoals ik al zei, dat is niet aan ons. Het komt erop neer dat het wederom de sport in een slecht daglicht zet. Ik lees op Facebook dat de waarschijnlijke dader, Guido van Airsoft No Limit spijt betuigt en ook zelf erkent dat hij hulp gaat zoeken. Dat vind ik een zeer nette stap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Huh, Dat is best jammer van de persoon in kwestie. Ik heb hem nog gesproken over kwestie cleanshot vorige week zondag en gecomplimenteerd met de aanpak. Dit is echter geen aanpak, maar een wraakactie die onnodig schade doet aan personen die er volgens mij helemaal niks mee te maken hebben. Plus sprekende erover, gaat het niet juiste over de reputatie van airsoft? Brandstichting lijkt mij nou niet echt een positief kenmerk lijkt mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: diedster69
Had het er al met een team lid over, wij hadden verschillende meningen over een heel ander onderdeel en dat is het feit dat men respect heeft dat hij zich openbaart. Ik vind dat absurd hoe je iemand die een misdrijf heeft gepleegd "respect" kan geven omdat hij het toegeeft, maar goed ieder zijn mening.

Iig uit het facebook bericht krijg ik toch een beetje het idee dat de dader naast de uitspraak van de rechter, er ook goed aan doet om extra hulp te zoeken, want slecht in je vel zitten lijkt me niet de enigste reden dat je zo radicaal reageert.


Hey thats me!

Ja ik vind het knap van iemand om zo openbaar je verhaal te doen op gezichtenboek. Wetende dat je een shit storm aan reactie's over je heen kan gaan krijgen. + Het feit dat die opnebaar toe geeft dat die niet mentaal in orde is, kan me best voorstellen dat dit een moeilijk iets is om te doen.

Neemt uiteraard niet weg dat wat hij gedaan heeft ongestraft moet blijven. Hoop dat de politie er wel gewoon werk van maakt en dat hij hulp gaat zoeken zodat die beter wordt.