Tornado airsoft grenade

BKSchijndel

Member
15 jan 2019
16
1
Trophies
1
peoplee!

Waar de hel kun je deze bestellen online??

Heb zo goed als alle sites welke ik ken afgestruind maar het mog niet baten.

Als iemand ervaring heeft met deze granaten dan hoor ik het graag.
 
Hey @BKSchijndel

Als eerste: we hebben een centraal topic voor het vinden van producten, zodat we de 800 individuele "help me dit te vinden" topics kunnen voorkomen, hier.

Tweede: De Tornado wordt, zover ik weet, niet meer geproduceert, dus zal hij ook niet makkelijk meer te vinden zijn, en zal je beste (en vgm ook enige) optie tweedehands zijn.

ps. De nieuwe E-RAZ granaat ook een optie, zie hier, deze werkt bijna hetzelfde als de Tornado.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Hey @BKSchijndel

Als eerste: we hebben een centraal topic voor het vinden van producten, zodat we de 800 individuele "help me dit te vinden" topics kunnen voorkomen, hier.

Tweede: De Tornado wordt, zover ik weet, niet meer geproduceert, dus zal hij ook niet makkelijk meer te vinden zijn, en zal je beste (en vgm ook enige) optie tweedehands zijn.

ps. De nieuwe E-RAZ granaat ook een optie, zie hier, deze werkt bijna hetzelfde als de Tornado.

Excuses hiervoor haha

Weet je toevallig waar ze deze E RAZ verkopen?
 
En volgens eigen zeggen is Ohshiboom uit Engeland bezig om hun granaat in Nederland legaal te krijgen. Maar of een Blank Firing Grenade er hier echt doorheen komt?