toevoeging aan airsoft Ja of Nee?

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo allemaal, 


Ik zag onlangs een leuke video en vroeg mij af of mensen dit als een leuke toevoeging zagen aan airsoft.


Ik heb het over... Boogschieten!


Dit zou dus inhouden dat mensen tijdens een skirm ook een boog met pijlen het veld in kunnen nemen.


Mij lijkt dat hierbij dezelfde regeling telt als bij een Knife kill( silent dus).


Kijk ff deze twee videos en geef daarna even aan wat jullie er van vinden. 


Mij lijkt het wel een leuke toevoeging. Vooral als je net zo goed bent als die gast in video 2.


Ik ben benieuwd naar jullie meningen...


https://www.youtube.com/watch?v=1bz-uKlZiQo


https://www.youtube.com/watch?v=BEG-ly9tQGk
 
Ik ben voor.


Ik zou niet zien waarom niet, plus het voegt weer een interessant deel toe aan de sport.


Echter moeten hier wel weer nieuwe wetten voor komen en hoe wil je FPS berekenen... Want de harder je m aan spant de harder ie schiet.
 
FPS lijkt me geen probleem, zag ook filmpje van mythbusters waarbij ze een robin hood fabel wilde testen(pijl splijten met andere pijl). 


Daarbij werd een FPS gedaan en veel hoger als 280 FPS zal je niet komen.
 
Ik ben tegen, Dont get me wrong maar hier kunnen denk ik aardig snel ongelukken mee komen aangezien er een pijl op je af kan komen die je of goed bezeert in je gezicht en misschien zelfs je bril af kan slaan ( bij een goed shot van achteren). En vind het zelf ook nogal onreallistisch dat je met pijl en boog zou schieten in slagveld waar de kogels je om te oren vliegen ;).


 


 
 
Goed argument Lockheed.


Leuk om verschillende meningen te horen.
 
Volgens mij was B&A touwens wel bezig met het organiseren van dat Darttag spel op het eerste filmpje.
 
Laten we Archery Tag en Airsoft en Paintball lekker gescheiden houden, is ook wat makkelijker ivm de regels enzo ;)
 
JAAAAA! Ik wil dit heel graag een keer doen. Lijkt me tamelijk briljant. B&A heeft dit inderdaad. 


Ik hoef dit alleen niet op airsoft te hebben. Het moet geen Call of duty worden waar de meest belachelijke wapens rond gaan zodra je een paar kills maakt ;) 
 
Normaal is het toch zo dat; hoe meer kills je maakt hoe moeilijkere wapen je krijgt in die spellen? Dus als je een paar kills maakt in Airsoft vind ik dat je alleen nog maar met een rubberen trainings mes mag spelen :p
 
Leuk idee! Is alleen niet helemaal hoe ik het herinner van COD. Daar krijg je na 3 kills een radar hulpje, dan een heli die komt knallen, dan een airsstrike, het wordt je wel makkelijker gemaakt volgens mij! #mierenneuker ;) ;) 
 
COD Modern Warfare.


Ik heb er alleen maar m4's,G36's,Mp5's,G3's,Uzi's,M240's en dergelijke in tegengekomen.


Oja,en een missile launcher.


Geen pijl en boog en/of kruisboog e.d.


Vind ik dus niet passen in het moderne (airsoft)strijdperk.