"The Powerplant" 9000m2 aan airsoft plezier bij onze zuiderburen

100m x 50m = 5000m2..
7000 m2 is dus (een klein beetje) groter.
Als je het zo zegt is het inderdaad niet een heel groot veld:D
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Wel bizar gaaf jammer dat je in Ned niet iets hebt wat ook maar enigzins in de buurt komt , wie weet ooit ik ga geen uren rijden om eens op locatie aan te komen , een hotel zou gaaf zijn maar dat mag dan weer niet ivm met je replicas alhoewel ik weet niet hoe het zit met de regels in Belgiė wat dat betreft .
 
Ik zag het filmpje al een tijdje terug via mijn team (TBP) Maar ben er echt benieuwd naar... Alleen jammer dat het ZOOOO ver weg is XD
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ja zijn er al mensen van het forum langs gegaan? Ik ben ook wel benieuwd!
 
Goede review, ik hoop echt dat ze het weten te verbeteren want de locatie ziet er geweldig uit in het filmpje! Zeker het deel van de laag hangende buizen en leidingen baart me zorgen, uit eigen ervaring met het werken op fabrieken kan ik zeggen dat het gewoon gevaarlijk is. Een helm is leuk, scheelt een gat in je hoofd, maar vervolgens krijgt je nek een opdonder waar je U tegen zegt als je ook maar met enige vaart er tegen aan loopt. Hoop dat dat gewoon weggehaald wordt.
 
Jeezz wat een negatieve review zeg! Daarmee bedoel ik niet dat de reviewer iets verkeerd doet, maar balen dat het zo slecht geregeld is..
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld
Ja, wij hadden het ook liever anders gezien, maar het was nu zo, wel goed van de organisatie dat ze ook effectief testen op hits nemen én effectief ook meer als 350 Fps was naar huis !

Er waren er zo een aantal vroegtijdig naar huis gestuurd, dus u weze gewaarschuwd :)

veel beter in het vervolg max 30 personen toelaten en de inkomprijs verlagen zodat ze goede opbouwende kritiek krijgen.(Nu was iedereen echt gefrustreerd niet normaal :p) Voor 50 mensen kan je dat daar nu gewoon niet aangenaam maken. Het gehele rechtse gedeelte is veel te open met enkel die kolommen, er worden dan automatisch choke points gecreëerd waar 20 man tegen 20 man aan het schieten is. (is nu ook overdreven maar u get the point)
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix, Hayland en Jan
Ja, wij hadden het ook liever anders gezien, maar het was nu zo, wel goed van de organisatie dat ze ook effectief testen op hits nemen én effectief ook meer als 350 Fps was naar huis !

Er waren er zo een aantal vroegtijdig naar huis gestuurd, dus u weze gewaarschuwd :)

veel beter in het vervolg max 30 personen toelaten en de inkomprijs verlagen zodat ze goede opbouwende kritiek krijgen.(Nu was iedereen echt gefrustreerd niet normaal :p) Voor 50 mensen kan je dat daar nu gewoon niet aangenaam maken. Het gehele rechtse gedeelte is veel te open met enkel die kolommen, er worden dan automatisch choke points gecreëerd waar 20 man tegen 20 man aan het schieten is. (is nu ook overdreven maar u get the point)

ik shoot 360 en ik mocht spelen vandaag
 
Wij gaan er de 26e heen met een groepje. Ben benieuwd! Hopelijk zijn onze bevindingen iets positiever.
 
Met die eerste aankondigingsvideo's was ik er van uit gegaan dat je ook op het buiten terrein mocht komen. Aangezien ze daar zoveel van lieten zien... :(

Goed om te weten dat we mogelijk nog even moeten wachten met deze locatie. Suces @Crix ! Ben benieuwd hoe jullie het vinden.
 
Als we zijn geweest laat ik nog wel weten hoe het was. In ieder geval weer de flashlights en de tracers op m'n replica's schroeven. Heeft ook wel weer wat.
 
Vet om even een indruk te hebben, is het goed geregeld? De moeite waard? Is niet ver van ons af, dus ga sowieso een keer
Ja het is wel een leuk veld om is te doen maar als e echt zou willen gaan zou je snel moeten zijn zitten al volgeboekt tot midde februari en gaat waarschijnlijk niet heel lang blijven (daarstraks gelezen dat er een datacenter gaat komen in de krant)
 
Ja het is wel een leuk veld om is te doen maar als e echt zou willen gaan zou je snel moeten zijn zitten al volgeboekt tot midde februari en gaat waarschijnlijk niet heel lang blijven (daarstraks gelezen dat er een datacenter gaat komen in de krant)

Als ik hun nieuwsbrief goed interpreteer, dan is het een popup locatie voor de duur van 4 maanden, dus dat zal dan tot in april zijn. Dan ga ik er vanuit dat er ook niet heel veel in geinvesteerd gaat worden om een groter deel van de plantage skirmklaar te maken.