"The Powerplant" 9000m2 aan airsoft plezier bij onze zuiderburen

Ohw ja ik ben hyped. Uur rijden van me vandaan. Mijn eerste reactie toe ik heb filmpje zag op mijn feed was cool, daarna kwamen de fantasieën naar boven over stalkertje spelen. Ga ik zeker een keer kijken.
 
Ohw ja ik ben hyped. Uur rijden van me vandaan. Mijn eerste reactie toe ik heb filmpje zag op mijn feed was cool, daarna kwamen de fantasieën naar boven over stalkertje spelen. Ga ik zeker een keer kijken.

Is voor mij ook rond een uur rijden, prachtig grote locatie lekker dichtbij, heerlijk!
 
Benieuwd, maar betwijfel of we effectief een veld van 9000 vierkante meter gaan krijgen. probeer daar maar als team van marshalls overzicht van te behouden.


Van de pagina zelf

"
Soon airsoft Antwerp will open it's second indoor CQB location. It's a 9000m2 old powerplant. The new location will be called "The Powerplant"!"
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld
héél vet! Hoe ga je dit als organisatie in godsnaam beheersbaar houden. Je hebt een strak marshall team nodig om 9000m2 het overzicht te bewaren.

De hele ambiance en de mogelijke scenario's en speltypen zijn wel echt top!

Ik ben heel benieuwd!
 
Aangezien ze zeggen dat het een cqb locatie wordt denk ik dat ze niet eens de helft van de oppervlakte gaan gebruiken.

maar we shall see
 
Wow! Dat ziet er vet uit zeg! Hopelijk gaan ze er eens het het kwartaal een grote milsim achtige skirm organiseren. Op zo'n locatie kan je echt goeie missies verzinnen. Iemand die je moet redden ergens boven in de centrale. Dan echt tactisch je weg door het gebouw zoeken. Beter dan iemand 'ergens' in het bos ophalen en terug rennen.
 
Nou ken ik persoonlijk niet de veiligheidseisen die de Belgische staat aan een publiek toegankelijke attractie stelt, maar ik kan mij indenken dat deze (bijna) net zo streng zijn als die in Nederland.
Ga er dus maar van uit dat een heleboel gevaarlijke plaatsen off-limit voor ons gewone stervelingen zijn. :(
Daarnaast is het, naar ik begrijp, een beschermd monument, dus ze kunnen niet al te enthousiast in dingen gaan zagen.

Net het filmpje nogmaals gekeken: krijg er toch wel een strakke plassert van. :cool:
 
Op het eerste gezicht een hele toffe locatie! Denk alleen dat het volledige terrein 9000m2 is, waarbij een groot gedeelte niet gebruikt kan/mag worden voor Airsoft. Maar goed, we zullen het zien/meemaken! :)
 
Op het eerste gezicht een hele toffe locatie! Denk alleen dat het volledige terrein 9000m2 is, waarbij een groot gedeelte niet gebruikt kan/mag worden voor Airsoft. Maar goed, we zullen het zien/meemaken! :)

Nee precies, het is ook wel HEEL erg groot voor de standaard zaterdag en zondag skirms, maar een kleiner gedeelte is ook prima. Het is vooral heel de locatie die tof is en de mogelijkheid voor grotere events.
 
Ook ik heb al zin om er te spelen, maar nog even wachten. Kun je zeker leuke missie's houden. Nu maar hopen dat hij ook op zaterdag open is voor skirms.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld
THE POWERPLANT
  • Wij zijn een popup airsoft locatie vanaf januari 2018, meer info binnenkort op onze FB pagina.

  • Met haar 7.000m² oppervlakte is dit één van de grootste indoor airsoft locaties van België.

  • Dit is enkel een locatie voor pro's/airsofters met eigen materiaal. Op termijn zullen we ook teambuildings toelaten.

  • Je wandelt nooit in volledige outfit over het straat of in in onze buurt van onze locatie! Er zal parking worden voorzien op de site zelf, dus je hoeft niet in de buurt te parkeren.

  • Verschillende gameplays met een spannende verhaallijn op een ongeziene locatie.

  • ENKEL MET EIGEN GEAR

  • CAPACITEIT TOT MAX 49 PERSONEN

Locatie:

Interscautlaan 100, 2627 Schelle

Dit stond nog op hun site
 
49 personen op 7000m2, lekker zoeken! Zal dus wel stuk kleiner bespeelbaar terrein maar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor