Testen in een winkel

TiltMachine

Active Member
27 apr 2020
26
1
Trophies
5
Heren en Dames,

Eerdaags ga ik wat winkels langs maar zou graag ook eens een replica willen testen wat mijn voorkeur is. Een 90cm of toch een 75cm.
Nu ben ik alleen op zoek naar een winkel waar dit kan. Helaas werkt de zoek functie niet heel erg mee en weet niet of dit al ergens aangegeven is.

Wie kan mij helpen?
Voorkeur : woensdags open, niet heel ver reizen (uurtje vanaf gouda) in de regio zuid holland/utrecht
 
Volgens mij kan je bij airsoft inc in den haag testen voordat je koopt. Zijn alleen nog dicht vanwege de corona geloof ik.
 
ben zelf voor mijn eerste replica naar unit13 in belgie gereden. Zie dat die tegenwoordig in Sittard zit. Uiteindelijk is het voelen/uitproberen in een winkel ook maar relatief (weinig winkels met replica's op voorraad).

Wat wel erg helpt is naar een skirm gaan, beetje rondkijken en gegarandeerd dat men je aanbied om hun replica uit te proberen. Dan weet je wat je wilt, en kun je gaan shoppen.

ADD: daarbij ben ik dan weer wel van mening dat als je naar een winkel gaat om uit te proberen/voelen/testen.... om hem daar dan ook aan teschaffen ipv online opzoek te gaan naar een goedkopere versie.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crix