Team gezocht Zuid Limburg

Gert de Goede

Member
11 feb 2018
9
4
Trophies
2
Hallo allen,

Mijn naam is Gert, 24 jaar, en ik woon in het Zuiden van Limburg (046).
Ik ben een paar keer als gast meegeweest naar een skirm, maar ben tegenwoordig zelf lid en heb mijn eigen materiaal bij elkaar gesprokkeld.

Ik bezit een APS ASR-115 met wat accessoires (ACOG, lamp, laser) en heb een topcom portofoon. Ik zou graag in teamverband gaan spelen, simpelweg omdat dit leuker is en ik dan hopelijk meer ga spelen.

Ik zoek een team van gezellige mensen die regelmatig spelen in Limburg of de grens over in België.

Met wie o wie kan ik binnenkort eens kennis maken :)

Groeten Gert
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Laat gewoon eens weten wanneer je waarheen gaat. Ga ik misschien ook. Ben zelf niet perse op zoek naar een team. Maar je weet nooit hoe een balletje rolt.
We zitten in ieder heel dicht bij elkaar in de buurt.
 
Hallo allen,

Mijn naam is Gert, 24 jaar, en ik woon in het Zuiden van Limburg (046).
Ik ben een paar keer als gast meegeweest naar een skirm, maar ben tegenwoordig zelf lid en heb mijn eigen materiaal bij elkaar gesprokkeld.

Ik bezit een APS ASR-115 met wat accessoires (ACOG, lamp, laser) en heb een topcom portofoon. Ik zou graag in teamverband gaan spelen, simpelweg omdat dit leuker is en ik dan hopelijk meer ga spelen.

Ik zoek een team van gezellige mensen die regelmatig spelen in Limburg of de grens over in België.

Met wie o wie kan ik binnenkort eens kennis maken :)

Groeten Gert

Mocht de nood hoog zijn, ik ken nog een aantal leuke teams in Zuid-Limburg die regelmatig nieuwe mensen toevoegen aan hun gelederen.
 
Mocht de nood hoog zijn, ik ken nog een aantal leuke teams in Zuid-Limburg die regelmatig nieuwe mensen toevoegen aan hun gelederen.
Hallo Guido,

mij mag je ook wel doorgeven welke teams altijd wel nieuwe teamleden zoeken.

groetjes
Marcel
 
We zijn geen team uit zuidlimburg. Echter ben ik zelf wel van zuid limburg.
Ons team bestaat uit mensen uit het hele land en spelen als team voornamelijk op Bunkerhill in Daarle.

Groetjes,

Andy
 
Hey ik zelf ben ook uit Zuid-Limburg, en zoek ook nog wat mensen om in 2019 mijn eerste echte match te spelen

groetjes,
Robin
 
Hey ik zelf ben ook uit Zuid-Limburg, en zoek ook nog wat mensen om in 2019 mijn eerste echte match te spelen

groetjes,
Robin

Taco ik ga komende zaterdag naar de Chambers in Belgie, en eind januari ook.
 
Ik ben woonachtig in Roermond omstreken. Ik en een maat staan er ook open voor om met een team uit limburg te spelen.