Team gezocht regio Utrecht

Ik heb jullie ook een berichtje gestuurd hoor! Kan helaas minder vaak airsoften dan ik zou willen, maar als ik ga is het natuurlijk leuk om dit met een groepje te gaan doen.
Misschien wel tot zaterdag in Ulicoten!
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Hey allemaal.

Vinden jullie het leuk om er nog iemand bij te hebben? Ik kom zelf uit nijkerk ben 27 en heb nog niet super veel ervaring. Maar ben nu steeds alleen aan het spelen lijkt me leuk om het met een team te doen.
 
Hey allemaal.

Vinden jullie het leuk om er nog iemand bij te hebben? Ik kom zelf uit nijkerk ben 27 en heb nog niet super veel ervaring. Maar ben nu steeds alleen aan het spelen lijkt me leuk om het met een team te doen.

Ik kom zelf ook uit Nijkerk en mijn maat, met wie ik meestal airsoft, komt uit Nijkerkerveen, misschien kunnen we samen een keer airsoften. Wij hebben ook niet veel ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Dag mensen,
Vandaag aangemeld voor dit forum en voor de skirm a.s. zondag bij balls & arrows. Mocht ik het nou echt heel leuk vinden zondag, dan ben ik ook op zoek naar mensen die vaker willen gaan uit de regio Utrecht.
Ik hoor het graag,
Mvg,
Bart Dekker
 
  • Leuk
Waarderingen: marcelo en zeno
Besten,
Vandaag heb ik me aangemeld voor dit forum, eigenlijk enkel om op deze post te reageren ;)
Kan ik me nog aansluiten bij de groep Utrechtenaren? Zelf kom ik uit Zeist.

Groetjes,
Marcel
 
Ik weet dat dit draadje al een aardig tijdje bestaat maar ben me rot aan het aanmelden en zoeken en geen enkele team reageert.
Ervaring met paintball in een team maar dat is door verschillende redenen uit elkaar gegaan. Tijd niks gedaan. Ben bij toeval airsoft tegen gekomen en me daarin meer verdiept. Nu zoek ik een team of een groepje waar ik me bij kan aansluiten. is wel gezellig en we kunnen elkaar helpen. Woon zelf in De Meern (Utrecht) en kan geen aansluiting vinden.
Wacht op me pasje (kan elk moment bezorgt worden) Dus replica en gear komt nadat ik het pasje heb.

Ben wel al wat ouder 48 jaar

Dus als ik me mag aansluiten?

Groetjes Arie