Team gezocht regio Utrecht

iedereen mag zijn mening geven,ik,hoef ook niet het laatste woord te hebben;).we zitten nu op 5 man zo ongeveer dan.Als je mee wilt @Dela,moet je ff je telefoonnummer naar dannyp_bakker@hotmail.nl sturen,hij zal binnenkort de appgroep aanmaken
 
  • Leuk
Waarderingen: Dela
@DannyPBakker zojuist mijn nummer naar je gestuurd in privé bericht.
@Dela lijkt mij leuk als je er ook bij bent! Maar @sebastiaan89 is dit topic begonnen dus denk
dat hij 't voor het zeggen heeft :rolleyes:

Ben wel echt voor fort knox trouwens als dat voor iedereen te doen is?
Namelijk afgelopen zondag bij een evenement van crimi events geweest (the chambers)
zeer fijne organisatie en niet al te moeilijke maar leuke missies.

@Sebastiaan, ja hij mag de app ook maken! :)

Zeg het maar !!

Ciao
 
@DannyPBakker zojuist mijn nummer naar je gestuurd in privé bericht.
@Dela lijkt mij leuk als je er ook bij bent! Maar @sebastiaan89 is dit topic begonnen dus denk
dat hij 't voor het zeggen heeft :rolleyes:

Ben wel echt voor fort knox trouwens als dat voor iedereen te doen is?
Namelijk afgelopen zondag bij een evenement van crimi events geweest (the chambers)
zeer fijne organisatie en niet al te moeilijke maar leuke missies.

Ja idd even kijken hoe of wat qua afstand.
Mijn broertje gaat ook mee iig.
Maar bespreken we wel in die app

Ciaoo
 
Op het forum las ik dat er een aantal noobs wat mensen zochten of team om mee te spelen. Ik persoonlijk vind t erg leuk om nieuwe airsofters bekend te maken met deze sport maar hoe kijkt de resr hier naar?

Anders zet ik een linkje in het forum naar dit topic voor ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Op het forum las ik dat er een aantal noobs wat mensen zochten of team om mee te spelen. Ik persoonlijk vind t erg leuk om nieuwe airsofters bekend te maken met deze sport maar hoe kijkt de resr hier naar?

Anders zet ik een linkje in het forum naar dit topic voor ze.

Walkerrrr

Ja doe dat !
Altijd leuk!

Ciao
 
Hoi allen! Net zelf al een topic aangemaakt op dit subforum dus check dat even voor de eenvoud ;-)
Maar zou me wellicht kunnen aansluiten:
David, 36 jaar, uit Eindhoven en nieuw airsoft speler. Gear al gereed: draag leafsuit woodland camo en L96 sniper ligt bij een lid (mijn pas komt er binnenkort aan!).

Als dit echt een team wordt is het wel tof!
Hoor graag van jullie en Whatsapp lijkt me ook tof.

Groeten, David
 
  • Leuk
Waarderingen: paul37
Ik zou me ook graag aansluiten! Ben momenteel bezig met al m'n gear bij elkaar te zoeken en woon in Nieuwegein, veel meer regio Utrecht ga je het niet krijgen :p Als het cool is dat ik aansluit, zal ik even mailen naar @sebastiaan89!
 
Ik zou me ook graag aansluiten! Ben momenteel bezig met al m'n gear bij elkaar te zoeken en woon in Nieuwegein, veel meer regio Utrecht ga je het niet krijgen :p Als het cool is dat ik aansluit, zal ik even mailen naar @sebastiaan89!
He bax hier ijsselstein
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax