Team gezocht regio Haarlem

26 jul 2017
13
8
Trophies
3
Hey ik ben Dolph en ik ben een echte beginner op t gebied van Airsoft. Graag zou ik een keer met een team meewillen om te airsoften.

  1. Waar kom je vandaan?Ik woon nu nog in Amsterdam, maar ik ga binnenkort verhuizen naar Haarlem
  2. Hoe lang speel je al? Beginner
  3. Welke stijl gear heb je? Assault
  4. Hoe speel je het liefst airsoft? Indoor, Outdoor, Tacsim, Milsim of Arcade? Op dit moment lijkt me een standaard skirm het leukdt
  5. Naar wat voor soort team ben je op zoek? Gezellig team welke vrij regelmatig deelneemt aan skirms
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Hou Dolph, Mijn naam is Hans en speel al weer een aardig tijdje airsoft. Ik zelf was een poos op zoek naar een team voor recreatief airsoft in de regio Alkmaar. Dat lukte niet helemaal dus heb ik besloten zelf een team te gaan starten. De komende weken is het vakantie tijd. Maar vanaf sept wil ik een start maken met 3 of 4 andere spelers. Mocht je zin hebben om je aan te sluiten, je bent van harte welkom. We willen zo eens in de maand een dag naar een skirm gaan. RSL is bij ons om de hoek. Groeten Hans
 
Wow tof!! ja lijkt me leuk om een keer mee te gaan!!! Hebben jullie al enig idee wanneer jullie gaan?
 
Hoi Dolph, Voor de komende weken heb ik nog niets gepland. Als je mij een pm met je telefoonnummer stuur dan kan ik je toevoegen in het groepje waarmee ik een team/ groep wil.starten. Ik denk dat we met 4 of 5 mensen gaan starten. Vanaf sept wil ik gaan starten. Misschien kunnen we in aug nog iets plannen? Het is vakantie tijd maar wie weet. Groet Hans
 
Hi Hans en Dolph net aangemeld hier en 2 weken geleden bij NABV dus nog even wachten. Als ik een keer mee kan baar RSL graag. Woon in Uitgeest dus in het midden. Misschien tot snel eens. Mvrg Marc