Team gezocht regio Haarlem

26 jul 2017
13
8
Trophies
3
Hey ik ben Dolph en ik ben een echte beginner op t gebied van Airsoft. Graag zou ik een keer met een team meewillen om te airsoften.

  1. Waar kom je vandaan?Ik woon nu nog in Amsterdam, maar ik ga binnenkort verhuizen naar Haarlem
  2. Hoe lang speel je al? Beginner
  3. Welke stijl gear heb je? Assault
  4. Hoe speel je het liefst airsoft? Indoor, Outdoor, Tacsim, Milsim of Arcade? Op dit moment lijkt me een standaard skirm het leukdt
  5. Naar wat voor soort team ben je op zoek? Gezellig team welke vrij regelmatig deelneemt aan skirms
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Hou Dolph, Mijn naam is Hans en speel al weer een aardig tijdje airsoft. Ik zelf was een poos op zoek naar een team voor recreatief airsoft in de regio Alkmaar. Dat lukte niet helemaal dus heb ik besloten zelf een team te gaan starten. De komende weken is het vakantie tijd. Maar vanaf sept wil ik een start maken met 3 of 4 andere spelers. Mocht je zin hebben om je aan te sluiten, je bent van harte welkom. We willen zo eens in de maand een dag naar een skirm gaan. RSL is bij ons om de hoek. Groeten Hans
 
Wow tof!! ja lijkt me leuk om een keer mee te gaan!!! Hebben jullie al enig idee wanneer jullie gaan?
 
Hoi Dolph, Voor de komende weken heb ik nog niets gepland. Als je mij een pm met je telefoonnummer stuur dan kan ik je toevoegen in het groepje waarmee ik een team/ groep wil.starten. Ik denk dat we met 4 of 5 mensen gaan starten. Vanaf sept wil ik gaan starten. Misschien kunnen we in aug nog iets plannen? Het is vakantie tijd maar wie weet. Groet Hans
 
Hi Hans en Dolph net aangemeld hier en 2 weken geleden bij NABV dus nog even wachten. Als ik een keer mee kan baar RSL graag. Woon in Uitgeest dus in het midden. Misschien tot snel eens. Mvrg Marc
 
Hoi Marc, Bedankt voor je reactie. Je bent van harte welkom. We zijn nu met 7 man. Een aantal beginnende airsofter en een paar die wat langer spelen. Vorige week waren we met 5 man bij RSL voor de eerste kennismaking. Leuke groep, goeie ontspannen sfeer. Als je wilt kan ik je in onze whats app groep toevoegen. Het geeft geen enkele verplichting. Het doel is dat je kunt afspreken met mensen waarmee je kennis hebt gemaakt. Ik hoor het wel! Groeten, Hans
 
Goedemorgen Heren,

Ook sinds een paar maandjes lid van Nabv en tot nu toe nog geen kans gekregen op dit te kunnen uitvoeren helaas. Zelf woon ik in Haarlem en ben ik opzoek naar team , zag dit voorbij komen en dacht dit is te mooi om waar te zijn.

Mvg ,

Roy
 
Hoi Roy, Leuk! Bedankt voor je aanmelding. Je bent van harte welkom. De groep van het NHAS komt vanuit heel Noord Holland. We hebben ook leden uit Haarlem en directe omgeving. We zijn een semi-team. Meer een groep voor airsofters uit NH. We spreken af via de app en spelen samen. De samenstelling is hierdoor verschillend. Zoals je ziet hebben we een eigen patch, facebook en Instagram. Als je wilt kun je eens met ons mee op een skirm. We hebben voor januari nog niet gepland maar dat gebeurt vast snel. We hebben voor alle leden een app groep. Hierin kun je alle vragen die je hebt of aanvullingen op vragen kwijt. Als je mij een berichtje stuurt zorg ik er voor dat je in de groep komt. Hierin kun je je voorstellen, de rest volgt vanzelf.
Mijn telefoonnummer is 0618079544, Groeten en tot ziens
Hans Koppes, Alkmaar
 
Ik zou me ook graag hiervoor willen aanmelden.
Ben al een paar maandjes lid veel thuis geoefend en getraind maar nog geen skirm gedaan ik hoop dat ik met jullie een x mee kan.
Ik kom uit Hoofddorp.

Groet Thomas
 
Hey!

wij zijn een klein team ( dark cobra ) met momenteel 4 leden uit Ijmuide/velsen-noord (ik) haarlem heerhugowaard en uit overveen mochten je nog zoeken laat het me weten!
 
Ik ben nieuw en kom uit Haarlem. Heb me net even voorgesteld op het forum. Lijkt me leuk om mensen uit de buurt te leren kennen.
 
Hoi Olaf, Dat moet lukken. Als je zin hebt ga je eens mee naar een skim.

Zou graag willen. Wacht nog even op de VOC - > NABV procedure. En dan aanschaffen AA. Enige tips voor winkel omg Haarlem? Evt webshops voor in de toekomst?
 
Mocht je opzoek zijn naar een wat serieuzer (milsim) team dan kan je dat aan me laten weten. Regio amsterdam/zaandam/haarlem/alkmaar we hebben ook een training locatie.

Daarnaast wel een vast tenue maar qua replica een westerse uitstraling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Mocht je opzoek zijn naar een wat serieuzer (milsim) team dan kan je dat aan me laten weten. Regio amsterdam/zaandam/haarlem/alkmaar we hebben ook een training locatie.

Daarnaast wel een vast tenue maar qua replica een westerse uitstraling.

Ik ben geïnteresseerd in meer info. Teamnaam, Tenue en Locatie?