Stemmen ledenraad verkiezing

Over het algemeen ben ik niet ontevreden over airsoft.
Onderwerpen waar ik wel wat op of aan te merken heb, zijn vaak gevoelig of ik heb het idee dat de NABV hier ander over denkt dan ik doe, of zelfs geremd word door hogerop / ze kunnen er niets aan veranderen.

Ik stem niet, omdat ik niet het idee heb dat het verschil gaat maken. Als ik even heel cynisch mag zijn, voelt het voor mij ook meer als een populariteit wedstrijdje.
Stiekem heb ik wel de goede hoop, dat wie er ook beland; dat ze hart hebben voor de sport.
En idd zoals gesteld: NABV is een noodzakelijk kwaad, samen met mijn pasje.
Stel dat alles ineens heel extreem word binnen het airsoft wereldje, dan ga ik me pas echt genoodzaakt voelen om mijn stem uit te oefenen, of zwaarder te participeren.

Een vraag die eerder gesteld werd: "Waar doe je het voor?"
In mijn optiek is daar maar 1 antwoord voor; uit passie / liefde voor iets.
Geen goed gebalanceerd mens ziet een berg verantwoordelijkheden en plichten en denkt bij zijn eigen; dat ga ik puur voor mijn lol doen.
Misschien naar om te zeggen; maar mensen die alleen voordelen zien, zijn naar mijn optiek; naief, machts belust, workaholics of betere mensen dan ik.
Mix, match, en in verchillende gradaties(Disclaimer: en niet alle uitkomsten daarvan maken iemand een slecht persoon).

Naja, mijn ''luke warm take'' met een uitspatting her en der.
Vanuit iemand die niet stemt, en het eigenlijk alleen in een ooghoek in een mail voorbij heeft zien komen, om vervolgens schouders op te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Ik heb even zitten twijfelen of ik op dit topic zou reageren. Maar ook ik ben 1 van de velen die niet gestemd heeft.

Niet omdat ik de NABV als een noodzakelijk kwaad zie of simpelweg voor het "pasje".

Maar vanwege de beperkte kennis van mij omtrent airsoft gerelateerde dingen die de ledenraad voor ons en de sport betekenen en helaas wat privé dingen.
Waardoor ik ervoor gekozen heb mensen te laten stemmen die hier wel kennis over hebben en meer verstand hebben van wat daadwerkelijk belangrijk is voor de sport, ontwikkelingen etc.

En ik zou ook eerder geneigd zijn om op iemand te stemmen die ik daadwerkelijk ook gezien en gesproken/gehoord zou hebben. Aangezien ik er weer een tijdje uitgeweest ben, vond ik dit de meest logische keuze.

Bedoel het niet om het goed te praten vanuit mijn kant, zelf ben ik van mening dat ik hierin verzaakt heb.

Ondanks dat ben ik oprecht best verbaast over maar 8% die gestemt heeft. Het zet je wel aan het denken of het inderdaad iets te maken heeft met gemakzucht vanwege het "pasje" of dat er misschien vanuit het NABV misschien meer aandacht hieraan besteed moet worden. Of mogelijk een combinatie?

Wie weet mag het zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim