Starten met IAPS - gas en BB's?

Peter1969

Member
29 nov 2020
5
0
Trophies
1
Vandaag m'n NABV ledenpas ontvangen, dus kan ik de Tokyo Marui Hi-capa gaan kopen/bestellen ;-)
Zodra ik m'n gear compleet heb, ga ik IAPS beoefenen bij de Loosduinse Burgerwacht.......maar ik moet natuurlijk ook nog even gas en BB's kopen.

Maar welke BB's moet ik hebben? Ik zie dat er verschillen zijn in gewicht, maar is de diameter altijd hetzelfde?
Zijn er (ook) nog zaken waar ik op moet letten mbt de verschillende gassen, wat kan ik het best gebruiken?
 
Er zijn veel verschillende merken echter zullen ze allemaal de zelfde diameter hebben 6mm als ik goed heb. De zwaarte heeft betrekking tot wat je hopup aan kan wat ik begrepen heb word er meestal in handpistool 0.20 a 0.25 aangeraden.
Hoe zwaarder de bb hoe langzamer hij vliegt maar wel langere afstanden aflegt dit heeft ook betrekking op hoe je hopup is.
 
Koop goede BB's en als je gaat tunene is 0.28 aan te raden. Gas is afhankelijk ook maar goede ervaring met pro tech en abby predator rood. Beter geen Nuprol omdat er teveel olie inzit. Druipende replica binnen is geen aanrader ;-)
 
Vandaag m'n NABV ledenpas ontvangen, dus kan ik de Tokyo Marui Hi-capa gaan kopen/bestellen ;-)
Zodra ik m'n gear compleet heb, ga ik IAPS beoefenen bij de Loosduinse Burgerwacht.......maar ik moet natuurlijk ook nog even gas en BB's kopen.

Maar welke BB's moet ik hebben? Ik zie dat er verschillen zijn in gewicht, maar is de diameter altijd hetzelfde?
Zijn er (ook) nog zaken waar ik op moet letten mbt de verschillende gassen, wat kan ik het best gebruiken?

Hi Peter, ik ben ook net begonnen. Vandaag m’n hi-capa opgehaald bij El Pirata.
Ik woon in Monster en zit er aan te denken om ook bij de Loosduinsche Burgerwacht te gaan oefenen. Misschien tot daar.
 
Wie weet ‘Air’! Ik vind het een leuk en laagdrempelig groepje en via hun Facebook pagina kun je vrij makkelijk zien wanneer je daar kunt schieten.
Ik ben er nu ff niet doordat ik ff van m’n vakantie geniet……..maar wellicht ‘tot binnenkort’