SR25 met recoil

Ik ben heel benieuwd :) komt er dan wel weer een foto? Dan houden we wel de handen boven de lakens.
 
Wss minder als idd full auto of spammen op semi, maar ook een pistool heeft er last van ook al spam je niet. Daarbij ook al speel je conservatief soms heb je toch situaties die er om vragen om wat meer te schieten. Zeker wanneer je zoals je al aangaf wat aanvallender speelt als support voor de front linie. Het is nog steeds een variabele maar misschien kleiner dan bij de gemiddelde gbbr. Zoals ik al zei ik zie het graag, veel gbbrs zie je niet. Ik ken wel de kjw kc02 die mensen upgraden en als dmr gebruiken maar heel veel amdere gbbr modellen zie je niet regelmatig voorkomen (online).
 
Ik had de review al eerder gezien en het is een vet ding, maar ik zou het zelf omzetten naar HPA XD. Ik weet ook nog wel dat het een goeie efficiency had op het aantal bbs dat je uit een mag krijgt vanwege de grote gas capaciteit. Het is alleen zo'n duur ding en ik heb niet zoveel met GBB. Also wilde nog zeggen 5.56 kan best een DMR zijn zoals bijv. de Mk12, maar het zijn vooral de veel te korte M4's met scope die het erg maken.

Iig, JUST DO IT :p.
 
Afgelopen weekend was er een (zeer) grote airsoftbeurs in Taiwan. Kennelijk heeft vfc daar verteld ook een wat goedkopere variant te gaan maken van de sr25 doormiddel van een goedkopere body. Intern zou alles hetzelfde moeten blijven.
 
Aangezien ik ook een GBBR fan ben, DOEN!

Offtopic, want hier nog niet niet eerder op dit forum gepost volgens mij:
WE SCAR L met NPAS. Verloop flashkabeltje nog niet helemaal definitief tho.
SW10JnU.jpg

obdirhP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Afgelopen weekend was er een (zeer) grote airsoftbeurs in Taiwan. Kennelijk heeft vfc daar verteld ook een wat goedkopere variant te gaan maken van de sr25 doormiddel van een goedkopere body. Intern zou alles hetzelfde moeten blijven.

Meh.. Hoeveel kan dat schelen? Misschien aantrekkelijk.. maar ik houd eigenlijk wel van het gewicht in m'n handen. Zoals ik al eerder heb gezegd volgens mij.. Ik wil MILSIMs gaan doen volgend jaar.. en ik ben in airsoft op zoek naar het meest authentieke spelletje. Geen Arcade games meer voor mij. Ik loop wel gewoon te zeulen met een 6kg replica + attributen.

@Hertenvacht Ik ben wel benieuwd naar hoe zo'n Npas werkt.. volgende keer even meenemen zodat ik kan koekenloeren? :D
 
6kg is okee.....?

Een M60A1 is ook 7.62 jeroen, koop een vietnam loadout en wees mijn support gunner ;)
 
Was er niet een bedrijf bezig met een GBB M60 (of M249), ook leuk :p.

A&K is bezig met een gbb M249. Werkend prototype kun je wel een filmpje van vinden.
Maar een gbb support is nou juist iets wat door pure natuurkunde nooit fatsoenlijk kan werken (tenzij ze er een verwarming in hebben gebouwd).
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
6kg is okee.....?

Een M60A1 is ook 7.62 jeroen, koop een vietnam loadout en wees mijn support gunner ;)

Hij is zelfs maar 4,5kg! Damm.. dan is hij maar een kilootje zwaarder dan m'n SR25 nu. Dan hoef ik me daar helemaal geen zorgen over te maken..
En eerlijk gezegd.. ik koop wel een M240B en ben dan je support gunner! Net zoals in BF3!
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
A&K is bezig met een gbb M249. Werkend prototype kun je wel een filmpje van vinden.
Maar een gbb support is nou juist iets wat door pure natuurkunde nooit fatsoenlijk kan werken (tenzij ze er een verwarming in hebben gebouwd).
GBB M249?! *heavy breathing*
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Persoonlijk zou ik ipv een npas (RA-TECH) de variant van fg-airsoft kopen...


Hun eigen site ligt er ff uit, maar hier iets duurder:

https://www.begadi.com/fg-airsoft-a...lt-m4-m16-l85-hk416-50007-v2.html?___store=en

Poeh, ik wist helemaal niet dat iets dergelijks bestond. Ziet er degelijker uit! Een NPAS is namelijk niets anders dan een draaibare valve. Dit is naast dat het materiaal beter bestand is tegen cooldown, minder gevoelig voor trillingen wat de NPAS instelling nog wel eens wil doen beïnvloeden.Ik zie dat met deze nozzle de FPS via de upper in te stellen is zonder dat hier de lower van de upper verwijderd hoeft te worden (wat bij mij nu wel het geval is). Ik kan alleen niet inzien of deze nozzlehead ook voor de WE Scar-L te krijgen is.

Gebruik jij zelf een dergelijke nozzle head Michiel?

Gebruiken jullie trouwens green gas of propaan? Ik lees de laatste tijd steeds meer over propaan maar ben wat bang voor het sneller uitdrogen van de rubbers van de mags.
 
Laatst bewerkt:
Poeh, ik wist helemaal niet dat iets dergelijks bestond. Ziet er degelijker uit! Een NPAS is namelijk niets anders dan een draaibare valve. Dit is naast dat het materiaal beter bestand is tegen cooldown, minder gevoelig voor trillingen wat de NPAS instelling nog wel eens wil doen beïnvloeden.Ik zie dat met deze nozzle de FPS via de upper in te stellen is zonder dat hier de lower van de upper verwijderd hoeft te worden (wat bij mij nu wel het geval is). Ik kan alleen niet inzien of deze nozzlehead ook voor de WE Scar-L te krijgen is.

Gebruik jij zelf een dergelijke nozzle head Michiel?

Gebruiken jullie trouwens green gas of propaan? Ik lees de laatste tijd steeds meer over propaan maar ben wat bang voor het sneller uitdrogen van de rubbers van de mags.
Nee, bij mijn hk416 zat een ra-tech nozzle met geintegreerde npas, maar dit systeem is een tientje duurder en 10x handiger lijkt me..

Alhoewel t net als een npas, niet echt tamper proof is