Squad gezocht regio Arnhem

Heey ik ben jeffrey ik kom uit arnhem ben 31 jaar en heb interesse in de wereld van airsoft en ben daarom opzoek naar een team die mij alles hierover kan uitleggen en me keer mee zou willen nemen als introducee zodat ik kan kijken of het wat voor mij is en zodat ik ook weet wat het beste is om als gear aan te schaffen en me mogelijk dan ook bij dat team aan te sluiten

Ik ben weliswaar geen team maar ik wil je best wel een keer op sleeptouw nemen, je meenemen als introducee en je een beetje wegwijs maken in de airsoft wereld. Ik kom zelf ook uit Arnhem en ben regelmatig te vinden bij Critical Hit in Valburg (lekker dichtbij dus). Een passend team is snel gevonden als je een paar skirms hebt gedaan en je weet wat je wil. Dus laat maar weten of je interesse hebt.
 
Ik ben weliswaar geen team maar ik wil je best wel een keer op sleeptouw nemen, je meenemen als introducee en je een beetje wegwijs maken in de airsoft wereld. Ik kom zelf ook uit Arnhem en ben regelmatig te vinden bij Critical Hit in Valburg (lekker dichtbij dus). Een passend team is snel gevonden als je een paar skirms hebt gedaan en je weet wat je wil. Dus laat maar weten of je interesse hebt.
 
Heey sorry zie nu je reactie pas en lijkt me zeker leuk keer mee te gaan om zo meer kennis te maken met de sport hoor graag van je om even verder contact te leggen
 
Hi allemaal,

Ik wil wel eens een skirm meedoen bij valburg, lijkt me leuk om daar eens airsoft te ontdekken. Alleen daar rond rennen in me uppie lijkt me dan niet de meest verleidelijke optie. Ik vraag me af of er hier mensen/ of groepjes zijn welke hier vaker komen en waar ik eens bij mag aanhaken.

Hey Jasper,

Critical Hit Valburg is mijn thuisveld en ben er regelmatig te vinden, zowel als speler alsook als marshall. Het is misschien wat kort dag maar ik ben er aanstaande zondag met een groep mensen, Nederlanders en Belgen, weer te vinden. Mocht je interesse hebben dan laat maar weten.