Specna SA-A03 upgraden

Ah zo, maar de silencer draait over een stukje outer barrel heen :). Anyway komt vast goed en met ons, wat video's en beetje pielen kom je er vast wel uit :D.

you tube is mijn beste vriend op het moment en tevens komt er regelmatig stoom uit me pc ,ipad en telefoon!!

idd ik heb nog even voor hij weer moet knallen dus komt goed. en er is niks zo goed om je replica tot aan elke schroefje uit elkaar te hebben om vervolgens te snappen hoe dat pest ding eigenlijk werkt:p
 
Beste medelezers.....

Allereerst heppy new jeeer....dat er maar veel geskirmd mag worden en heel veel lol gemaakt word.

Hier een update van mijn project.
Bij shogun een nieuwe complete piston meegekregen(deze was al in mekaar gezet) en trots als een pauw naar huis.

Helaas kwam ik thuis en kwam er achter dat de piston te klein was en veel meer lekkage had dan de standaard pistonhead.

Die helemaal uit elkaar getrokken en van de nieuwe en de ouwe 1 gemaakt

Toen kwam de knutseldag met als eerste de shimming sessie.deze sessie was een gepriegel en heeft wel wat geholpen met de speling tussen de tandjes.
Toen dat allemaal gedaan was de hop-up en barrel tot elkaar gebracht alleen is helaas me purple seal gescheurd tijdens monteren(#%*!*zooi)
Dit kwam namelijk door het vele schuiven van barrel op en af.
Toen alles gemonteerd was en ik stroom op me gearbox zetten wou ik eens kijken hoe het werkte.

En daar ging het fout.... De motor draait,de tandwielen ook alleen me piston maakt geen beweging.

Nu paar weken verder en het ziet er naar uit dat ik de week 14-18/01 een knutsel week word en ik dus alles weer uit elkaar kan halen en kan repareren/onderhouden.

Ik denk er ook meteen maar om nieuwe tandjes er in te steken en een mosfet als die dan toch open ligt.

Die mosfet is wel een dingetje want daar zijn er zoveel van en ik heb echt geen idee hoe ik dat ding moet installeren..

Ik kom uit Heerhugowaard en kan evt ergens heenkomen als iemand mij wil helpen met knutselen.

Anyway als er nog ideeën/aanmerkingen zijn gooi ze gerust neer.

Gr Richard
 
wat zou je mogelijk verwachten van een mosfet? dat is een beetje je startpunt.

zelf wil ik volledige controle en inzicht in hoe m'n replica presteert, dus heb ik een Titan Advanced in beide mains zitten. Maar is het alleen lipo en triggercontact bescherming dan kan je natuurlijk ook met een simpeler modelletje af :)

wel zonde dat het niet gelukt is met terug in elkaar zetten. Maar als je de boel open hebt liggen wordt je piston wel goed opgepakt door de gears? Want eigenlijk zouden er nu maar een paar dingen aan de hand kunnen zijn... of je piston is gelijk gestript aangezien de gears wel draaien maar de piston dus niet of je piston zit dusdanig verkeerd dat je gears hem niet oppakken...

mocht je hulp nodig hebben kan/wil ik je best helpen, maar dat is niet direct om de hoek. Ik woon namelijk in Buren GLD.

Groet,
Peter
 
Terug
Bovenaan