Specna Arms H01

aZRLLL

Active Member
27 nov 2021
44
6
Trophies
4
Hallo,

Ik heb rijdje geleden een specna arms h01 gekocht voor 30 euro hier mankeert van alles aan en dat wil ik zelf zien op te knappen om meer kennis op te doen in AEG.

Mijn vraag is, is het mogelijk om hier uberhaupt een buffertube erop te zetten? Want zit nu een pdw stock op en voor mij is die echt te kort, krijg bijna hernia van :p

Ik kan niet echt iets vinden of het erop past of niet.
(Normaliter is het een front aansluiting met batterij echter wil ik deze naar rear brengen)

Als ik dit hier niet goed gepost heb, mijn excuses
 
Je zou denken van wel (afgaande op foto's van internet), maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een H01 opengemaakt (of zelfs maar in mijn handen gehad).

Hoe ziet de receiver er aan de achterkant uit als je de butt stock die er nu op zit verwijderd (fotootje)?
 
  • Leuk
Waarderingen: aZRLLL
Neem aan dat je dit wou zien?
 

Bijlagen

  • IMG_20221109_105134.jpg
    IMG_20221109_105134.jpg
    892,8 KB · Weergaven: 62
Mijn eerste primary was ook van SA (maar dan een van hun eerste modellen) en daar zat, voor zover ik me kan herinneren, de stock en buffer tube ook vast met een M6 bout aan de receiver en zag het er hetzelfde uit als op jouw foto; de draden voor de accu gingen dan door de U-vorm onder het gat voor de bout.

Op dit moment zit ik op kantoor en kan ik, afgezien van dit forum, werkelijk geen enkele airsoft gerelateerde website bezoeken, maar als ik Google op Specna Arms stock conversion, dan krijg ik aardig wat resultaten, dus wellicht een idee om die resultaten eens uit te pluizen.
 
  • Leuk
Waarderingen: aZRLLL
Ja zoiets nu zit hij ook met een lange pin vast.
Maar zal eens kijken opnieuw via google dan.

Thanks anyway
 
Mijn eerste primary was ook van SA (maar dan een van hun eerste modellen) en daar zat, voor zover ik me kan herinneren, de stock en buffer tube ook vast met een M6 bout aan de receiver en zag het er hetzelfde uit als op jouw foto; de draden voor de accu gingen dan door de U-vorm onder het gat voor de bout.

Op dit moment zit ik op kantoor en kan ik, afgezien van dit forum, werkelijk geen enkele airsoft gerelateerde website bezoeken, maar als ik Google op Specna Arms stock conversion, dan krijg ik aardig wat resultaten, dus wellicht een idee om die resultaten eens uit te pluizen.

Inmiddels Specna Arms zelf even berichtje gedaan via FB, ze zeggen zelf het kan.

Nu moet ik nog 1 ding hebben waar ze me niet bij konde helpen helaas.
Zoek nu nog 1 body pin (rear sided), die van mij is de kop deels afgebroken en zit een scherpe rand aan, en wil voorkomen dat ik n keer blijf haken met mn kleding of een keer open haal.

Hoe kom ik inhemelsnaam achter welke body pin past.
Want ik heb rondom internet overal gezocht echter kom ik niet achter de maten van deze pin.

Heb jij eventueel een tip??
 
Inmiddels Specna Arms zelf even berichtje gedaan via FB, ze zeggen zelf het kan.

Nu moet ik nog 1 ding hebben waar ze me niet bij konde helpen helaas.
Zoek nu nog 1 body pin (rear sided), die van mij is de kop deels afgebroken en zit een scherpe rand aan, en wil voorkomen dat ik n keer blijf haken met mn kleding of een keer open haal.

Hoe kom ik inhemelsnaam achter welke body pin past.
Want ik heb rondom internet overal gezocht echter kom ik niet achter de maten van deze pin.

Heb jij eventueel een tip??
Setje bodypins van specna zelf? Voor die paar euro proberen
 
  • Leuk
Waarderingen: aZRLLL
Ik vind nog steeds dat je hem gewoon aan mij had moeten verkopen :p
Maar je kunt hier idd gewoon een buffer tube op maken. Kan je wel ff een foto appen met de benodigdheden als je wil.

Kun je die body pin niet iets vijlen waardoor hij weer bruikbaar is? Het zijn nogal specifieke pinnen namelijk, heb ze ook nooit los kunnen vinden (behalve bij een losse tweedehands body ofzo)
Heb je dat kleine borgveertje er nog wel bij?

Je zou ook een standaard M4 pin kunnen proberen, maar durf niet uit mijn hoofd te zeggen of die qua lengte goed is.

Cheers,

Vinc
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en aZRLLL
Ik vind nog steeds dat je hem gewoon aan mij had moeten verkopen :p
Maar je kunt hier idd gewoon een buffer tube op maken. Kan je wel ff een foto appen met de benodigdheden als je wil.

Kun je die body pin niet iets vijlen waardoor hij weer bruikbaar is? Het zijn nogal specifieke pinnen namelijk, heb ze ook nooit los kunnen vinden (behalve bij een losse tweedehands body ofzo)
Heb je dat kleine borgveertje er nog wel bij?

Je zou ook een standaard M4 pin kunnen proberen, maar durf niet uit mijn hoofd te zeggen of die qua lengte goed is.

Cheers,

Vinc

Hey Vinc,
Hahaha ja zal straks main replica worden voorlopig gezien de andere deur uit gaat.

Ja ik zou dat ook inderdaad kunnen doen tot ik een pin heb die erin past.
En qua lengte is dus een dingetje haha daar baal ik beetje van helaas, dat je gewoon echt weinig informatie kan vinden hoe lang de pinnen zijn e.d. via website's :(