Specna-Arms Edge reeks

Intern vraag ik me af of het de prijs waard zal zijn, extern weet ik het niet, als er coole modellen van rock river arms worden gemaakt ga ik er wel een proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Koel dat Specna Arms nu wat meer high-end gaat, meer concurrentie in de high-end is altijd een win.
Ik vind die magazijnen alleen er ook een beetje raar eruit ziet op die M4A1, bij zulke geweren ziet STANAG er beter uit imo.
Ook zien ze er een beetje te lang uit, meestal zijn airsoft magazijnen korter dan real-steel magazijnen, omdat airsoft magazijnen minder diep in het geweer passen dan real-steel geweren. Het lijkt erop dat deze magazijnen het formaat hebben van real-steel magazijnen waardoor ze wat meer uitsteken.
 
Vind het wel coole mags ook al passen ze niet bij de meer old school rifle die wordt afgebeeld maar bij de andere modellen van rock river arms wss wel, hoop dat ze nog werken aan een ar-10 en ar-47.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ben heel erg benieuwd. Voor mij maakt de licentie nul punt nul uit. Alles gaat afhangen van de prijs en de kwaliteit van internals en externals. Ze gebruiken praktisch off the shelf spul dus ik hoop dat het niet veel duurder is dan hun standaard lijn.

Mocht dat zo zijn, dan ben ik op voorbehoudt van de eerste reviews zeer positief.
 
ik zelf zie veel ruime marketing begrippen zoals gate technologies
dat variert van een simpele nano tot een gate titan bijvoorbeeld
maar we gaan het zien interresting
 
Interessant inderdaad! Dan hebben ze replica's door zowat het hele spectrum heen. Afhankelijk hoe high end dit gaat worden natuurlijk. Prijzen zie ik nu ook nog niet staan.

Die magazijnen vind ik ook niet heel mooi nee. ;)

Weten we al wat de externals voor materiaal krijgen? potmetal of beter?
 
Ze hadden het later moeten aankondigen dat ze hier mee bezig waren, mensen vragen al zo lang wanneer ze nou komen en nu lijkt het dat ze dan binnenkort op de markt komen en dan is waarschijnlijk niemand meer geïnteresseerd omdat er veel interessantere replica's zijn aangekondigd op shotshow of IWA. Als ze voor 250 te koop zijn dan is het een heel interessant model voor beginners.
 
Ze hadden het later moeten aankondigen dat ze hier mee bezig waren, mensen vragen al zo lang wanneer ze nou komen en nu lijkt het dat ze dan binnenkort op de markt komen en dan is waarschijnlijk niemand meer geïnteresseerd omdat er veel interessantere replica's zijn aangekondigd op shotshow of IWA. Als ze voor 250 te koop zijn dan is het een heel interessant model voor beginners.
Kdenk dat ie persoonlijk ergens tussen de 250 en 325 wordt.
En met het vroeg aankondigen ben ik het met je eens, dat mochten ze veel later doen.
 
En? Wat zijn je ervaringen?

Ik heb de SA-E12 Edge aangekocht, heb hem nu een keer kunnen gebruiken. Grootste nadeel is de connectors die gebruikt zijn net voor de mosfet, toe ik chrono wou doen deed replica niks was er weer een connector losgekomen... Voor de rest heb ik niet veel te klagen gehad denk dat ik tussen de 25m - 30m schoot (is met .25 BB en een M90 spring).