Specna Arms Core

Ik ben benieuwd! Even wachten op de eerste tests idd!
 
fftjes snel een account aangemaakt om hier mijn opinion op te geven

ik heb er zelf eentje gekocht de SA-CO2 om precies te zijn de doos en verpakking was niks specials alles was gewoon duigelijk verpakt en niks was kapot

heb je ooit een Tokyo marui glock ofziets vast gehouden ?

nou de receiver voelt een beetje hetzelfde het is plastic maar het voelt een heel stuk sterker aan niks buigt etc de ris rail is wel van metaal

heb er nog niet echt mee kunnen schieten want het CORE quick spring change systeem is puur en puur kut moet eerst nog zon lange kut schroevendraaier vinden om die buffertube eruit te halen

het voelt niet echt super zwaar aan ik durf te wedden dat mijn glock 18c van TM zwaarder is

als ik de veer heb vervanging en heb meegenomen naar een skirm zal ik een koele full review schrijven
 
een tm g18C gbb is 1.2 kg

De specna arms core sa-c01 is 2.3 kg, dus tenzij jouw g18 geheel metaal is is de core zwaarder.

In vergelijking, de specna arms sa-b01 is 2.8 kg, dus de plastic body scheelt 500 gram.
 
een tm g18C gbb is 1.2 kg

De specna arms core sa-c01 is 2.3 kg, dus tenzij jouw g18 geheel metaal is is de core zwaarder.

In vergelijking, de specna arms sa-b01 is 2.8 kg, dus de plastic body scheelt 500 gram.
Das waar maar het voelt lichter aan vast omdat het gewicht beter verdeelt legt denk ik maarja maakt niet superveel uit
 
Ik ga mijn SA-C03 Core 30 September kopen en heb al is naar reviews gezocht maar heb er maar 1 gevonden is een kort reviewtje van gunfire

 
Niet heel gek die dingen zijn nog geen maand uit, maar de video van hun laat al genoeg blijken, als het polymeer enigszins degelijk is en de rest gewoon van specna kwaliteit dan zal je er zeker veel plezier aan beleven.
 
het ziet er naar uit dat het een top replica is voor zijn geld
de hop up doet me denken aan een ics hop up kamer
De gearbox ziet er hetzelfde uit als in mijn eigen backup en is geradiusd
Specna heeft hier een leuk replicatje neer gezet in mijn mening well done:)
 
Erg benieuwd naar een uitgebreide review van deze dingen. Prijsverschil met de full metals is groot genoeg om hem te overwegen.

Ik ben alleen bang dat ik het goedkoop vind voelen maar dat zal ik moeten proberen.