Specna Arms Core

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Ik zag recentelijk dat specna arms met een nieuw iets ging uit komen dat volgens hun een M140 out of the box aan moet kunnen en een nieuwe QSC had. Vandaag werd nog verder gehint dat ze zo te zien plastic receivers gaan gebruiken in hun nieuwe lijn. Dit zou betekenen nog goedkopere replica's voor de mensen op een budget. Ik vind het aan de ene kant jammer gezien ik had gehoopt op een high end iets, maar dit is ook best wel vet en kan handig zijn als je een goedkope upgrade build wil doen.

Wat zijn jullie gedachtes, positief, negatief?

21191915_989448181198239_6512646312394711897_n.png
 
ik zie niet in waarom nylon fiber een slecht iets is..

Gevoel....

Speel zelf met een Specna (full metal) als ik die replica oppak heb ik ook werkelijk het idee/gevoel dat ik iets vast heb...

Maatje van mij speelt met een G&G CM16 super ding, maar als ik hem vast pak... beetje meer het gevoel van speelgoed...

Maakt het werkelijk uit als ik je volledig in het spel zit... nee denk het niet... voor mij is het meer een dingetje tussen m'n oren...
 
Uiteindelijk is het een persoonlijke keuze
Als de kwaliteit er daadwerkelijk is voor wat je mag verwachten is het netjes van hun

Is het daarin tegen slecht dan houd het snel voor mij op persoonlijk. Ik zelf vind nylon fiber op pistons prima maar heb geen ervaring met replicas met nylon fiber

Denk zelf dat dit overigens een product is voor de budget markt/ starter markt en meer niet
 
Wow dat is echt geweldig. Nylon fiber is prima materiaal om replica's van te maken, zeker voor beginners maar eigenlijk gewoon voor iedereen.

Mensen hebben een ongezonde fascinatie met metaal, alsof het dan magisch een betere replica is. Sorry maar je hebt echt goedkope metalen rotzooi op de airsoft markt (dan heb ik het over bijvoorbeeld de cyma en dboys m4's). Ik geef een intro van mij liever een degelijke nylon fiber m4, dan 1 van die. Als dat gepaard gaat met de zeer sterke standaard internals van specna arms, goed voor alle beginner/ niet hardcore techende airsofters, dan hoor je mij alleen maar juichen.
 
Ligt aan de prijs en mogelijkheden, maar een leuke m4 basis DMR of sniper? Is nog een wens van me
 
Ik zag dat airsoftpro.cz nu toparms verkoopt wat waarschijnlijk ook een E&C rebrand is gezien de replica's de totaal zelfde look hebben als de specna's en alles aan de externals ook E&C schreeuwen. Daarbij wat het ook weg gaf is dat hun losse receivers hebben ze van naam veranderd voorheen heten deze E&C en nu heten ze ook Top Arms. Het grappige is dat sommige van de toparms goedkoper zijn dan hun specna arms variant. Kosten gemiddeld 200 euro wat ook een leuke base is voor een DMR.
 
Hmmmmm! Ik ben wel erg benieuwd! Mijn voorkeur heeft ook metaal. Inderdaad vanwege het gevoel. Maar als de kunststof gewoon een goede is (niet dat slappe spul dat breekt als je een scheet in de buurt laat), waarom niet? Nog mooier als het model technisch ook nog zo hoort. Zoals de AUG en de G36 dacht ik?

Misschien gaan ze juist voor een high-end lijn. Als er een M140 in kan zou je zeggen van wel toch?
 
Hmmm m140 en high end vind het zelf een beetje meh omdat er al stock gearboxen zijn die dit met hun oogjes dicht fluitend doen

En je hebt nog een full auto functie als deze gearbox gemaakt is op full auto met een m140 is dat netjes en dan is hij stevig zat voor zijn prijspunt zodat hij niet kapot gaat ook al kan je niet full auto met een m140 in een skirm het zou hun wel sieren als die gearbox gebouwd is op die stress

We shall see denk wel dat het leuk spul is alleen niet ultiem spul
 
Hmmm m140 en high end vind het zelf een beetje meh omdat er al stock gearboxen zijn die dit met hun oogjes dicht fluitend doen

En je hebt nog een full auto functie als deze gearbox gemaakt is op full auto met een m140 is dat netjes en dan is hij stevig zat voor zijn prijspunt zodat hij niet kapot gaat ook al kan je niet full auto met een m140 in een skirm het zou hun wel sieren als die gearbox gebouwd is op die stress

We shall see denk wel dat het leuk spul is alleen niet ultiem spul

Ja vond dit ook niet een bijzonder punt gezien de stock shell hun M120/M130 spring die ze er standaard bij leveren ook gewoon aan kan :|.
 
Gaan ze nog eens een AK uitbrengen =P

Probably not :p.

Het is nu bekend gemaakt dat het een plastic body bevat, met een nieuw QSC systeem en een paar internals zijn gedowngrade, maar de prijzen zijn niet verkeerd, want die beginnen bij de 110 en lopen tot 160, prima replica voor een starter of iemand die eens een build wil doen en er niet te veel geld aan wil uit geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Als ze verder de betrouwbaarheid van de bestaande replica's hebben is dit een hele interessante zet!

Als je het mij vraagt zelfs een directe zeer serieuze concurrent van de geliefde CM16 serie van G&G!!

Ze zijn haast zo goedkoop dat ik er 1 zou bestellen, maar hoor net van mijn financiële directrice (lees: levenspartner, vriendin, persoon met wie ik dagelijks het huis deel :p) dat daar geen budget voor gereserveerd is :D nog maar ff wachten dan maar :(

Maar interessant is het zeker!
 
Oh wauw! Zoals Peter Boudewijn zegt. Als de rest van de betrouwbaarheid nog prima is, ondanks de downgrade van andere onderdelen, prima zet ja!
 
Blijkbaar komt er vanmiddag nog een nieuwe onthulling...

Via Facebook zag ik namelijk een aankondiging van Gunfire voor een live onthulling vanmiddag om 2uur...
 
ze staan op gunfire nu. €113,33 voor de goedkoopste. Echt prima voor beginners zo en de internals zien er simpel maar degelijk uit. Vooral de qc gb is echt een enorme plus.
 
Als mensen reviews ervan vinden, post ze hier aub! Ik wil heel graag weten of dit de nieuwe combat machine wordt die ik aan mensen kan aanraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan