Specna Arms B02

Oh dat is puur pech dan :(. Ik weet niet waar je woont, maar als je omgeving Tilburg zit kan ik je helpen.
 
Regio den haag. Maar ik kan er altijd een andere veer inzetten. Of misschien een stuk van de zwaardere veer knippen?
 
Jup je kan ook knippen dan moet je alleen wel zorgen dat je geen scherpe punten overhoudt en rustig de tijd er voor neemt
 
Hij gaat terug naar GF en of ik krijg een nieuwe of ze gaan hem nakijken. Ze zeiden eerst dat ikslechte BBs gebruik of slechte mags. Dus ik vertel ze: specna mags en GF rockets :smiley:
 
Jorst;24850 zei:
Hij gaat terug naar GF en of ik krijg een nieuwe of ze gaan hem nakijken. Ze zeiden eerst dat ikslechte BBs gebruik of slechte mags. Dus ik vertel ze: specna mags en GF rockets :smiley:

Wel jammer dat je hem dan een tijdje kwijt bent :(. Wordt dan toch tijd om ondertussen te gaan leren hoe V2 gearboxen werken :).
 
Heb ze dringend verzocht een nieuwe te sturen met dezelfde koerier die hem op komt halen zodat ik niet zonder zit volgende week.

En binnenkort een hop up, bucking en barrel bestellen. En dan alles luchtdicht maken en een zwakkere veer er in.
 
Tijdje geleden maa rmijn vakantie is inmiddels voorbij, airseal problemen krijg ik niet te vinden dan wel opgelost behoorlijk zuur. Airsoft shops in omgeving waar ik niet te ver vandaan woon werken niet met het merk.
 
Bas;24895 zei:
Tijdje geleden maa rmijn vakantie is inmiddels voorbij, airseal problemen krijg ik niet te vinden dan wel opgelost behoorlijk zuur. Airsoft shops in omgeving waar ik niet te ver vandaan woon werken niet met het merk.

Het topic is enigzins gekaapt, wat had je allemaal geprobeerd om de air seal te verbeteren en wat is er allemaal niet meer stock in de replica?
 
"werken niet met het merk" Wat een flauwe kul zeg van die winkels, een v2 gearbox en v2 hopup is bij ieder merk na genoeg het zelfde. @Bas welke regio woon je?
 
Ties;24912 zei:
"werken niet met het merk" Wat een flauwe kul zeg van die winkels, een v2 gearbox en v2 hopup is bij ieder merk na genoeg het zelfde. @Bas welke regio woon je?

Wou net zeggen, alles met een metalen GB valt aan te werken en bij de ene moet je alleen wat voorzichtiger zijn met het uit elkaar halen.
 
Woon zelf in limburg.
Ehmm heb alleen de hop up de bucking en de barrel vervangen.
 
Heb de hele thread nog eens na gelezen en even ter samenvatting.
Je schiet 320fps met een M100 (en .2g bbs?)
Je zou dit nog wat omhoog willen samen met nog wat meer range en accuracy.
en je hebt waarschijnlijk een lucht lek ergens.

Van welk merk zijn de nieuwe loop, bucking en hop up? En heb je al wat teflon tape om je bucking gewikkeld? Vaak zit daar het lucht lek.
Verder, hoe ver schiet je nu met welk merk bbs en welk gewicht en hoe veel verder zou je willen schieten? Let wel dat ~55-60m vlak de max is.