Sniper op Co2

Trophies
3
Hallo allemaal.

Afgelopen jaar heb ik mijn bar-10 geupgrade en het hele seizoen mee gespeeld. Nu het weer weer wat minder wordt heb ik in de avonden weer tijd om aan een ander project te gaan werken. Ik zat eraan te denken om een L96 of een VSR-10 te gaan bouwen op basis van CO2 patronen.

Zijn er mensen die hetzelfde gedaan hebben en wat zijn jullie ervaringen ermee. Zowel qua bouwen als qua spelen.

Grt Johan
 
Ik had mijn vsr met wolverine op co2, nadeel was wel dat je merkte als de druk te laag werd, wat met co2 vrij snel gebeurde in de koudere dagen. Ik speel nu met een fles eraan, geen last meer.

Ik heb ook mancraft gehad, puur een built om te doen, testen, etc. Maar wolverine is stabieler en stiller
 
Dank je wel voor je reactie.

Ik heb het gehele weekend informatie lopen zoeken maar Co2 is misschien niet het beste idee voor een sniper. Opzich zijn de mogelijkheden er nog wel maar wat ik kan vinden is de co2 patroon na 15-20 schoten al te leeg. En bij een zelfbouw is het maar de vraag of je de piston waar de patroon inzit in het veld kan verwijderen en de co2 patroon kan vervangen. Dus best twee belangrijke zaken die het lastig kunnen maken.

Misschien is het toch een beter idee om eerst een ander type sniper (L96 bv) te kopen en die speelklaar te maken.

Grt Johan
 
Terug
Bovenaan