sniper inschieten en afstellen

Ruben Adriaensen

Well-Known Member
1 apr 2015
49
3
Trophies
3
hallo mensen
nu mijn vsr10 ongeveer klaar is voor gebruik op het veld zou ik graag willen weten hoe jullie het normaal doen om die scopes enzo een beetje af te stellen enzo voor je hem daadwerkelijk mee het veld op neemt.

ik kan in mijn tuin de ''goede'' werking van mijn replicas makkelijk genoeg testen zonder overlast en risico;s maar met 25-30 meter range als ik geluk heb houd het heel ver op . zijn er toevallig lokaties waar jullie die snipers afstellen en dergelijke? of gaan die gewoon mee naar het speelveld en afstellen ter plekke?

op deze korte afstand heb ik ook nog moeite met het volgen van de bb's dus een baan van 80-100 meter lijkt me handig dan kan ik meteen wennen aan de afstanden die ik wil gaan halen.
 
Gelukkig hoef je geen bb op 100 meter te volgen want die afstand schiet niemand wat raak :p

Je kan naar het nabv in geldermalsen gaan; die hebben een test baan van 60m waarop je de scope/hop up kan afstellen. Of anders gewoon op t veld
 
Bij de winkel com-bat in geldermalsen die hebben een 30mtr binnen baan met elektronische target en een 100+ buiten'baan'. Heb ik mijn dmr uitstekend af kunnen stellen.
 
Ligt er aan waar je woont , Fort de kwakel (Risen airsoft) ligt ook een 60 meter baan buiten .
 
Ik zit zelf in de regio Tilburg .Voor zover ik weet ligt hier niks in de buurt kwa airsoft test locatie. Ik kan in principe op een boeren veld terecht op privé terrein maar dit ligt niet echt afgeschermd . Langs een wandelroute. Dus dat is niet optimaal .
 
Bij de winkel com-bat in geldermalsen die hebben een 30mtr binnen baan met elektronische target en een 100+ buiten'baan'. Heb ik mijn dmr uitstekend af kunnen stellen.
Oh had ik dat maar geweten ben ik een 2 weken geleden nog geweest voor gas en bb's onderweg naar een vriendin van me . Al is het nog steeds serieus afstand om even te rijden
 
Ik haak hier even in met een vraag. Ben momenteel aan het oriënteren voor een sniper loadout.

Maar ik lees soms dat het ongeveer 500 schoten duurt voordat je sniper is ingeschoten. Klopt dit??
 
Ik snap nooit wat mensen willen proberen in te schieten? Ik zelf zeg nee dat is niet nodig, gewoon je hop up goed afstellen en je scope afstellen en spelen maar. Enigste waar ik het begrijp is bij een daytona omdat je daar een hoop bewegende onderdelen hebt die allemaal moeten inslijten voordat het optimaal werkt.
 
Sommige hop up rubbers hebben wel degelijk inschietschoten nodig.
 
Haha dit dus, verschillende mensen; verschillende meningen.

Ik ga het wel ondervinden als ik klaar ben
 
Wut? @Robin2k7, ik gaf alleen aan dat ik niet snap wat er werkelijk moet worden ingeschoten, het is een stukje rubber, het oxideert bijvoorbeeld niet dat je er daarom een laagje van af moet schieten, dus ik snap dat niet. Voor de rest is het naar mijn mening niet nodig, plus 90% gebruikt toch ML buckings en daar weet ik zeker dat het niet nodig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Nee Rebel volkomen gelijk , ik moet soms lachen hoe fanatiek jij er steeds induikt , niks mis mee hoor das nu eenmaal onze hobby ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
plus 90% gebruikt toch ML buckings en daar weet ik zeker dat het niet nodig is
Juist de ML buckings "moet" je inschieten. xD Moet niet maar na duizend schoten of zo presteert de bucking wel beter. het kan zijn dat door het productie process het buitenste laagje van het rubber wat harder is of gewoon vettig/release agent van de mal oid wat weg gesleten word.
 
Juist de ML buckings "moet" je inschieten. xD Moet niet maar na duizend schoten of zo presteert de bucking wel beter. het kan zijn dat door het productie process het buitenste laagje van het rubber wat harder is of gewoon vettig/release agent van de mal oid wat weg gesleten word.

Hmmm raar, zou kunnen maar dan zou je toch wel verwachten dat je dit eraf kon schieten, iets om te onthouden I guess. Wederom ik doe te weinig met BASR's.