Snel een skirm zoeken (skirmen.nl)

Gerben

Well-Known Member
22 feb 2018
56
32
Trophies
6
Kwam deze site tegen voor het zoeken naar skirms. Selecteer een datum(range) en alle skirms in die periode worden op een kaartje getoond.
Geen idee of ze automatische feed met NABV-evenementen hebben, maar ik vind dit wel een heel handige manier om te kijken waar wat te doen is en of je ver moet rijden!

www.skirmen.nl

Van hun Facebookpagina (https://www.facebook.com/skirmennl/)

Het makkelijk vinden van open skirm events en locaties in één overzicht heb ik persoonlijk altijd ruk gevonden, na wat rondvraag bleek dat veel airsofters dit probleem herkennen. Hierdoor zijn ik en twee maten op het idee gekomen om een platform op te zetten dat dit wel kan faciliteren. Momenteel staat de eerste versie online, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Wat je nu o.a. kunt doen:
* Op een kaart alle locaties MET evenementen bekijken binnen een zelf bepaald datum bereik
* Per locatie alle toekomstige events zien
* Filteren op deze of volgende maand
* Zien welke skirms er op een specifieke datum zijn, bijvoorbeeld hemelvaartsdag (of elke feestdag)
* Adres en website per locatie makkelijk opzoeken

We willen het platform community driven maken, nu vooralsnog door simpel feature requests in te sturen (community@skirmen.nl). Later door een voting systeem zodat jullie zelf publiekelijk kunnen bepalen wat als volgende functie wordt ontwikkeld.

Enkele functies die momenteel op de roadmap staan en nog moeten worden uitgedacht:
* Reserveren mogelijk maken via skirmen.nl (hiervoor moet de haalbaarheid en wil van organisatoren nog worden bekeken)
* Marktplaats voor replica’s en accessoires
* Datumprikker.nl functionaliteit
* Belgische skirms
* Meer details per locatie / events
* Ontwikkeling van een app voor iOS / Android

Ter nuancering, bovengenoemde zal niet binnen een jaar geïmplementeerd zijn. Maar we doen ons best.

Onze focus ligt op eenvoud en kwaliteit. Om dit te bereiken is alles maatwerk en gebruiken we geen shitty Wordpress als fundering bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Nu hopen dat organisaties wat meer gaan werken met in één keer een hele datum range er op zetten. Dat is voor ons altijd het lastige van het hele datumprikkeren. Er zijn er maar een paar die je al 1,5 maand van te voren kunt bekijken. In ieder geval de locaties die wij leuk vinden hebben daar heel erg last van :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Nu hopen dat organisaties wat meer gaan werken met in één keer een hele datum range er op zetten. Dat is voor ons altijd het lastige van het hele datumprikkeren. Er zijn er maar een paar die je al 1,5 maand van te voren kunt bekijken. In ieder geval de locaties die wij leuk vinden hebben daar heel erg last van :(

Wij prikken meestal een datum en kijken dan een week vantevoren waar we heen gaan die datum, ook afhankelijk van het weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wij prikken meestal een datum en kijken dan een week vantevoren waar we heen gaan die datum, ook afhankelijk van het weer.
Ja zo doen wij het in de praktijk ook idd. Maar zouden natuurlijk liever al eerder het overzicht hebben :)
 
Ik zat laatst bij de nabv te kijken en zag bunker hill daar niet tussen staan? Mischien was ik te vroeg en is dat al weer verandert? Of is de nabv site niet helemaal compleet?
 
Ik zat laatst bij de nabv te kijken en zag bunker hill daar niet tussen staan? Mischien was ik te vroeg en is dat al weer verandert? Of is de nabv site niet helemaal compleet?

Het hangt er denk vanaf hoe snel organisaties hun events aanmelden bij de NABV.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok