Sneaky Sluipschutter stelt zich even voor

Sniper-Peter

Member
25 dec 2014
5
0
Trophies
1
Hoi allemaal



Mijn naam is Peter, bijnaam Sniper-Peter. 27 jaar jong


Ik ben net nieuw hier en ben ook sinds kort achtergekomen van een kennis wat airsoften inhoudt, tot nu toe vindt ik het te gek spel.

Ik wil er vanaf 2015 mee starten, mooi om het jaar mee in te gaan, lijkt me zo, dus als iemand mij vraag wat mijn voornemen in 2015 wordt dan zeg ik met 1 woord: Airsoften en dan heb ik gelijk verbaasde gezichten voor me neus staan haha



even meer over mezelf, ik ben een jongen met een autisme, dus heb ik ook beetje last van een concentratie-stoornis als ik met andere mensen praat (dan kan me niet altijd goed concentreren) dus kijk meestal de kat uit de boom, maar als we eenmaal beginnen, dan zet ik me voor 100% in, ik ben zelf geen grote prater en vooral in het begin niet.

Ik heb zelf geen auto, dus ik hoop dat er iemand bij mij in de buurt wil oppikken, eventueel betaal ik ook een deel van brandstof, eerlijk is eerlijk. ik ben ook altijd open voor nieuwe dingen en tips


Waarom sluipschutter? ik vindt het leuk om te sluipen en mensen dekking te geven. Ik vindt het ook wel leuk om Assault te zijn, maar sniper is meer mijn ding (misschien later)


Ik hoop dat jullie genoeg info over mij hebben, mochten er vragen zijn, maakt nie uit wat, stel ze gerust :)


Tot op het veld en vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar alvast


Groetjes Peter (Sniper Peter)
 
Fijne kerst dagen en welkom op het forum, waar kom je vandaan? Hoe ver ben je met gear en heb je nabv pas al.
 
Hallo Peter, welkom op het ACN forum.


De eeste vraag is bij mij inderdaad ook, waar kom je vandaan. Je begint zelf over carpoelen, maar als we niet weten waar je woont, wordt dat ook lastig ;)


 Ik vindt het ook wel leuk om Assault te zijn, maar sniper is meer mijn ding (misschien later)

Het zal aan mij liggen hoor, maar ben je nauw eerst van plan als sniper te gaan en misschien later, als assault. Of ander som. De zin is mij niet helemaal duidelijk :(


 


 
 
Hoi,


Voor Arjan Kerkhof: mijn woonplaats staat ook op mijn profiel, maar ik woon in Middelbeers, langs Oirschot tussen Eindhoven en Tilburg (Noord-Brabant) en zoals ik al zei, ga ik per 2015 beginnen. 

Nee ik heb nog geen nabv-pas en ik weet dat ik eerst die pas moet hebben voordat ik de geweren kan kopen


Voor Eviltwin-NL: ja, dat snap ik wel, zie het ook nu pas haha, ja Ik ga eerst voor Sniper


Groetjes

 
 
Kijk das bij mij om de hoek (Veldhoven). Misschien zi om een keer mee te gaan naar een skirm als intro om het gevoel te ervaren ?
 
Hoi


Ja, ik vindt het prima, waar is dat ergens en wanneer?


Groetjes
 
Ga dadelijk eens kijken op Internet waar er van alles te doen is
 
Hoi Peter,


 


Welkom op het forum. Leuk om te zien dat je er zin in hebt.  Snipen huh? Heb je je al in verdiept hoe snipen er aan toegaat in de airsoft wereld? Sniper zijn lijk heel romantisch, maar het kan tegen vallen. Als je vragen hebt over snipen laat het gerust weten.


 


Groet Roelof
 
Hoi Roelof,


Dankje, ik ben bijna een week zowat elke dag (vanwege dat ik vakantie heb) aan het verdiepen hoe het aan toegaat in de airsoft wereld als sniper. het onderhouden nog niet, maar wel het extra camoufleren van het geweer en welke kleding en gadgets ik mee moet nemen.



Sniper: ik heb zelfs al goed rondgekeken en voor informatie om met een goedkope versie te beginnen en ik heb de Urban Sniper ASG 16769 op het oog. Iemand een tip of het een goede is om mee te beginnen?


Groetjes Peter
 
Hey Peter, welkom op ons forum.


Zoals je misschien al vaker gelezen hebt is het niet aan te raden om als sniper te beginnen in airsoft.

2 redenen hier voor zijn:


1 Je kent het spel nog niet omdat je nieuw bent.

Dit geeft niks, en net zoals alles in het leven leer je door te doen.

Maar omdat je het spel nog niet kent, word het al aardig lastig om wat met een sniper te kunnen.


2 Een standaard sniper replica steld gewoon niks voor.

Iemand met een beetje goede AEG schiet je er op afstand al makkelijk uit.



Je zult echt moeten inversteren om je bereik en precisie te vergroten, en dat kost tijd, geld en kennis.

Doe je dit niet dan moet je het echt alleen van het sneaken hebben.

En zal je de dagen misschien als minder leuk ervaren omdat je vanwege het materiaal gewoon lastig mee kan komen met de rest.


Daarom, zeker als het buget niet te veel rek heeft raad ik aan om eerst als Assault te beginnen.


Dit is puur advies om een teleurstelling te voorkomen.


Hopelijk heb je hier wat aan.


Greetings
 
Hoi Twinfromhell


Oké, ik zal dat in me achterhoofd bewaren, daar heb je een goed punt wat je daar zegt. 

ik ga binnekort ook met Arjan Kerkhof mee naar een event als introduce om zelf te ervaren hoe dat gaat, echie is beter dan zo'n filmpje natuurlijk


Groetjes
 
Weet ook dat als je 80 meter range wil hebben al zit te kijken naar 600 euro aan upgrades. Plus je moet ook nog eens weten hoe je sniper in elkaar steekt en wat je wel en niet kunt upgraden.
 
Welkom Sniper-Peter op dit gezellige forum.


Ik zal je gelijk vertellen dat ik die Urban sniper van ASG ook op mijn verlanglijstje had staan maar na wat snuffelen op het net er achter gekomen dat dat ding alleen goed is om om de hoek mee te schieten.


Check dit filmpje maar eens.


https://www.youtube.com/watch?v=YIsmkQ-_mu0


Toen maar voor de ASG AW308 gegaan.


Iets duurder maar beter.(dacht ik)


Bleek nadat ik op meerdere skirms nauwelijks treffers had geplaatst dat de binnenloop krom was.


Fabrieksfoutje,bedankt.


Grrrrr!


Ik heb er nu een precision barrel inzitten en warempel,ik raak zowaar waar ik op richt.


Al met al een dure aanschaf zo'n snipert.


En ook ik ben begonnen met een assault rifle,een M4.


Daarna de side-arm.


Later kwam de sniper er pas bij.


En nu is het hek van de dam en kan ik niet meer stoppen met het verzamellen van replica's.


Maar daarvoor ben je hier aan het goede adres.


Groepstherapie werkt.


Wij lijden allemaal hier onder die ziekte,de een wat meer dan de ander.


Tot gauw ergens op de "battlegrounds".


 
 
@Sniper-Peter,


welkom op het forum,ik ben de werderhelft van @vladimir,en ook gek van airsoften,en dat je een vorm van autisme hebt,is helemaal niet erg,dit is breed, ( zit zelf een beetje in de zorg en heb daardoor wat ervaring met mensen die een autistische beperking hebben ) 


Je krygt hier veel tips van airsofters,en je kan zelf kyken wat je ermee doet,hier op het forum helpem we elkaar,en ook als we elkaar tegen komen met een skirm/event helpen we elkaar op verschillende fronten


tot snel op een skirm,


en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar
 
Hoi Vladimir, ja ik had het filmpje ook vanmorgen pas gezien... Zoals de titel van het filmpje zegt, echt een blindganger... Maar bedankt voor de tip, ik denk nu ook te beginnen met assault, maar ik wil even een keer naar de event, er komt inderdaad meer bij kijken dan ik dacht, maar al doende leert men. En ik sta gewoon open voor elke tip, want in praktijk pak ik alles vlug op groetjes
 
Hoi lotte, ik zag je reactie later, want ik zit op mobiel. Bedankt dat je het positief oppakt omdat ik autisme heb. Ik hoop dat ik nog veel tips krijg met airsoften

Groetjes
 
Ha Peter! Welkom op ons forum! Opvallend hoeveel nieuwe mensen als sniper willen beginnen inderdaad! 


Ik kan de keren dat ik door een sniper ben geraakt bijna allemaal op 2 handen tellen. Zet daar de hits van assault spelers tegenover en dat is niet meer bij te houden ;) 


Je moet het als sniper echt hebben van de meer serieuze games waar je een commander of VIP kunt weg schieten en dat het echt impact heeft. In je eentje als sniper een een hele flank dichthouden zoals in games, zal niet zo snel gebeuren tenzij je Robin heet ;) 


Wat dat betreft is airsoft weer een eigen universum ten opzichte van films en games. Als je echt graag wil gewoon doen natuurlijk! En natuurlijk heel veel plezier op je eerste intro skirm! 


 


 
 
He Peter


Welkom en wat leuk dat je ook sniper wil spelen. Ik ben ook beginnende en heb op dit moment net mn pasje binnen en wacht op mn outfit.


Ik stond voor dezelfde keuze om of assault of sniper te gaan spelen maar ben toch definitief voor het snipen gegaan. Dat heeft niet zozeer iets te maken met dat ik assault niet leuk vind (want dat vind ik wel), maar soms trekt iets je gewoon meer dan het andere.


Dat is niet zozeer alleen het raken van vijanden, maar ook het gebeure eromheen. Ik moet eerlijk gezegt ook toegeven dat ik erg veel games speel en bijna nog nooit wat anders dan sniper heb gedaan.


En dat het veel kost is mij ook wel duidelijk geworden, maar dat neem ik maar voor lief. Ik heb me laten vertellen dat Well snipers goed zijn als basis, die dan uiteraard wel geupgrade moet worden. Ik weet niet of anderen hier ervaring mee hebben? Met assault kan ik je helaas niet verder helpen.


Succes met de (lastige) keuze!