sling

ed68

Well-Known Member
20 aug 2020
73
13
Trophies
5
ik heb deze replica gekocht 2e hands nu mis ik dit onderdeel zie cirkel
het is een SPECNA ARMS - SA-C04 AEG

maar waar maak ik nu een 2 point sling of 1 point sling aan vast ? en is dit onder deel ook los te koop
 

Bijlagen

  • a7912553-d6d0-4769-8978-f0de97cac5a9.jpg
    a7912553-d6d0-4769-8978-f0de97cac5a9.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 219
Het makkelijkste is om gewoon een sling mount op je rail te monteren: is niet duur en wordt overal verkocht.
Voor een een of twee punts sling zou je ook een butt end plate kunnen monteren.

Zelf geef ik de voorkeur aan een één punts sling aan de end plate met een quick release (en gebruik dus geen sling mount aan de voorkant), maar smaken verschillen natuurlijk.
img-Single_Point_Bungee_Sling_AARS1P.jpg
 
oke bedankt is duidelijk dan wordt het een butt sling end plate

moet ik alleen ff een langen schroevedraaier kopen
 
Zit hij met een schroef vast? Meestal is het een schroefring over de buffer tube.

Het is alweer een tijd (5 jaar?) geleden dat ik een Specna Arms had en daar kom ik de buffer tube in z'n geheel losschroeven van de receiver.

[EDIT]
Even naar het plaatje van jouw replica gekeken: er zit een 416 butt stock op, dus ik *zou* verwachten dat de buffer tube nog steeds op deze manier aan de receiver vastzit.

[EDIT2]
Ik zie inderdaad dat jouw replica is voorzien van ESA en dan lijk je inderdaad een schoevendraaier nodig te hebben.
eng_pl_Specna-Arms-SA-C04-CORE-TM-Carbine-replica-19412_9.jpg


Maar goed: ook bij SA zitten ze qua ontwerp natuurlijk niet stil, dus pin mij hier niet op vast. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: ed68
Zit hij met een schroef vast? Meestal is het een schroefring over de buffer tube.

Het is alweer een tijd (5 jaar?) geleden dat ik een Specna Arms had en daar kom ik de buffer tube in z'n geheel losschroeven van de receiver.

[EDIT]
Even naar het plaatje van jouw replica gekeken: er zit een 416 butt stock op, dus ik *zou* verwachten dat de buffer tube nog steeds op deze manier aan de receiver vastzit.

[EDIT2]
Ik zie inderdaad dat jouw replica is voorzien van ESA en dan lijk je inderdaad een schoevendraaier nodig te hebben.
Bekijk bijlage 3529

Maar goed: ook bij SA zitten ze qua ontwerp natuurlijk niet stil, dus pin mij hier niet op vast. ;)

yep nog steeds een schoevendraaier heb ff een mail naar gunfire gestuurd daar hebben ze de een punts sling icl zo,n plate allen deze zou niet passen op een specna arms m4 volgens het commetaar er onder dus ff wachten