Sidearm indoor/outdoor

iDylan

Well-Known Member
25 nov 2018
68
17
Trophies
12
Goedeavond

Ik ben op zoek naar een sidearm voor indoor & outdoor. Aangezien ik me wil
richten op het sniper gebeuren komt een sidearm dus goed van pas.

Ik had graag wat advies gehad hierover, aangezien ik hier weinig ervaring in heb.

Alvast bedankt!
 
Tm g18c voor sniper / buiten. Full auto is dan wel een fijne bijkomende extra.

Anders tm high capa
 
Mocht je van een beetje knutselen en upgraden houden, dan zou je de MK23 van STTI kunnen proberen. Goedkoper als de Marui, maar je moet er wel aan upgraden om er wat van te maken.

Ik ben hier zelf nu mee bezig en het bevalt mij heel goed, zeker voor het geld. (Uiteindelijk goedkoper als een TM Mk23 zonder upgrades)

In dit 'oudere' topic heb ik daar best wel veel tips over gehad, omdat ikzelf toe ook veel zat te overwegen. Misschien helpt het. :)
 
TM Hi Capa, MK23 eventueel als je wat stiller wilt zijn. Glock modellen eventueel ook een optie. Er zijn er zo veel, uiteindelijk zweer ik bij de TM Hi Capa doordat deze standaard uit de doos al erg goed schieten en de onderdelen hiervoor heel makkelijk te vinden zijn.
 
KJW MK2. Voor nog geen 5 tientjes te koop nieuw. Adapter erop en een silencer. Silencer aanpassen en het ding is net zo stil als de MK23. Wel even downgraden aangezien ze out of the box zo´n 400 fps knallen. :D
 
Tm g18c voor sniper / buiten. Full auto is dan wel een fijne bijkomende extra.

Ik speel zelf veel als sniper en heb een hicapa variant gehad, ook zelf wat geupgrade en dat speelt heerlijk. Maar ik ben het in deze wel eens met @Eviltwin-NL, een sidearm met fullauto mogelijkheid is voor buiten echt ideaal. In de lente en zomer wanneer er veel groen aan de struiken zit is het echt een mega groot voordeel als je even in een mum van tijd 30bbs er doorheen kan raggen. Altijd wel wat raak en minder last van bbs die niet aankomen door takjes of bladeren.

Wel is het zo dat er tegenwoordig steeds meer skirms zijn met singleshot only maar ook dan is een Glock echt fijn.

Ook iets om mee te nemen in je keuze is het formaat van je handen. Glocks zijn gemiddeld genomen dacht ik wat kleiner dan hicapa's. Ik vind zelf dat een hicapa minder fijn vast houdt dan een Glock, maar er zullen evenveel (zo niet meer) mensen zijn die een hicapa beter vast vinden houden.