mooie m14 (al hou ik zelf meer van de hout look op de stok is zwart ook mooi)
Zou je met het omtoveren niet wachten tot nabv 100% duidleijk heid heeft gegeven i.v.m. limiten wel ofgeen vertragingen DMR etc :)
 
mooie m14 (al hou ik zelf meer van de hout look op de stok is zwart ook mooi)
Zou je met het omtoveren niet wachten tot nabv 100% duidleijk heid heeft gegeven i.v.m. limiten wel ofgeen vertragingen DMR etc :)
Je hebt gelijk, was ik ook van plan :) maar als je op de nabv moet wachten.. ik heb nog niks gehoord over dmr delay tot nu toe.
 
Je kan er al een mosfet in zetten waarbij delay instelbaar is. Dan kan je het er altijd nog naar aan passen
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Ja ik weet het je ziet ze vaak voorbij komen de laatste tijd : umarex walther ppq m2 gas blowback

Was onlangs replica aan het inschieten tot ik dit apparaat even mocht vasthouden/schieten , beviel enorm the blowback en vooral hoe deze replica in de hand ligt .

Schiet een dikke 310 afhankelijk van het gas uiteraard en 30-40 meter range is zeer behoorlijk


h6c1szv5g2lf.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Oeff ik heb dat nooit gemeten to be honest. Op buiten skirms knal ik de meeste aegs er uit op range. Wel met de hop spelen natuurlijk. Zit nog te kijken naar tm mk23 voor sidearm.
Wat ik van die tm mk23 hoor is vooral dat de range super is een tm kwaliteit