Shotgun pomp zit vast

SandroWilly

New Member
9 jul 2021
1
0
Trophies
1
Hoi iedereen! Ik heb onlangs een shotgun gekocht van het merk 'Qingliu Airgun' .. Het was niet mijn eerste keuze, ik had namelijk een (duurdere) Classic Army besteld, maar die hadden ze ineens niet op voorraad. De verkoper zei dat dit wapen ook erg goed was, hoewel hij een stuk goedkoper was. Ach, waarom ook niet, ik wilde echt heel graag een shotgun, dus ik besloot hem te bestellen.

Thuis afgeleverd, vond ik het een geinig wapen, schoot denk ik rond de 300 fps. Maar serieus op dag 1 slaat de pomp ineens vast. Onmogelijk om hem nog naar beneden te krijgen! Echt, dit gebeurd mij altijd met nieuwe dingen. Ze komen of stuk aan, of ze gaan binnen een dag stuk, dus nu ook.

Ik wil graag jullie hulp vragen, om te kijken of ik hem kan repareren. Zie het filmpje hier onder.
Ik ben een beginner, dus heb geen idee wat de benamingen zijn, sorry daarvoor. Maar je ziet dat ik mijn mijn duim een dingetje omlaag wip, waardoor de pomp weer vrij komt. Maar zodra ik hem opnieuw laad, klikt ie gelijk weer vast. Wat moet ik nou doen? Ik was zo blij, maar nu zo telleurgesteld.

EDIT: pomp doet het weer, het geweer schiet vaak de eerste bb, soms de 2e, daarna pakt ie niks meer en schiet hij alleen maar lucht. Wat een kutding.. Waar kan dit aan liggen?
 
Laatst bewerkt: