SHOT SHOW 2018

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Dus vorige week is shot show weer geweest en daar zijn weer toch wel aardig wat nieuwe plannen voor 2018 gereleased door allerlei grote fabrikanten van airsoft gear, zoals G&G die uitkomt met een LMG in hun CM line dus plastic body en aardig betaalbaar, de VFC Hk416A5 komt ook in AEG uit, een PTW systeem op HPA met een hele slicke manier om zonder een line te moeten runnen, ASG, ICS en Hera arms gaan een CXP replica uitbrengen met externals van Hera Arms en zo zijn er nog een hoop meer dingen. Dus mijn vraag aan jullie zijn er nog dingen die je warm maken of waar je graag voor gaat sparen en zo ja wat en waarom :D.
Voor mij is het de VFC Mp7 AEG, ja dat is correct een MP7 in AEG vorm en niet de AEP's zoals die van TM en de clones ervan oftewel een volledig full sized gearbox in een super compacte vorm. Ik wil deze heel graag gezien ik een fan ben van de MP7 en een full sized AEG beter te gebruiken zal zijn, plus als het niet al te proprietary is kan ik er een DSG in bouwen waar de korte barrel zich prima aan ontleent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Devnull en husky
een PTW systeem op HPA met een hele slicke manier om zonder een line te moeten runnen

Je hebt het over de nieuwe Tippmann? Die komt met een kleinere HPA fles in je stock, of je kan kiezen op 2 co2 capsules te spelen welke ook in je stock zijn te bevestigen. Daarnaast kan je hem ook draaien op gewone AA batterijen o.i.d.
Een apparaat voor de personen die geen airsoftshop in de buurt hebben (Co2 en batterijen kan je overal halen) met de kwaliteit van een "PTW".

Ik twijfel enigszins of de kwaliteit te vergelijken is met een PTW hoor. Begrijp me niet verkeerd. Heb zelf ook een tippy en zijn hele leuke betrouwbare dingen, maar er is een hoop mis geweest met de oudere batches. Vraag me dan ook af of die "nieuwere" versie direct zonder foutjes op de markt komt of dat het weer een bouwproject met DIY mods wordt.
 
Je hebt het over de nieuwe Tippmann? Die komt met een kleinere HPA fles in je stock, of je kan kiezen op 2 co2 capsules te spelen welke ook in je stock zijn te bevestigen. Daarnaast kan je hem ook draaien op gewone AA batterijen o.i.d.
Een apparaat voor de personen die geen airsoftshop in de buurt hebben (Co2 en batterijen kan je overal halen) met de kwaliteit van een "PTW".

Ik twijfel enigszins of de kwaliteit te vergelijken is met een PTW hoor. Begrijp me niet verkeerd. Heb zelf ook een tippy en zijn hele leuke betrouwbare dingen, maar er is een hoop mis geweest met de oudere batches. Vraag me dan ook af of die "nieuwere" versie direct zonder foutjes op de markt komt of dat het weer een bouwproject met DIY mods wordt.

Nope bedoelde de Polarstar:
.
Het is niet helemaal een PTW, maar heeft wel vergelijkbare features en dan op HPA, dus bolt release, empty mag detection en klapt open als een normale AR.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Oeh die had ik nog helemaal niet voorbij zien komen joh! Zeer interessant. Wat me wel opvalt is dat ik steeds meer verhalen, en zo nu ook zie, over HPA systemen die "de fles op je rug" dumpen. Zoals ik net al zei komt Tippmann met een HPA fles in je stock, Polarstar blijkbaar ook en als ik me niet vergis was er nog één die dit liet zien op Shot Show (ben even de naam kwijt).

Beloofd een leuk jaar te worden voor HPA liefhebbers denk ik :D
 
Moet je even aan Begadi vragen of ze hun HW47 voor je kunnen bouwen :p (linkje)
 
voor mij surprise surprise zag al het krytac spul er top uit
 
Oeh nice! Die LMG lijkt me ook wel interessant inderdaad! Al zijn de huidige zware bakbeest LMG's natuurlijk wel zoals het heurt.

AEG MP7 ziet er ook nice uit trouwens!
 
voor mij surprise surprise zag al het krytac spul er top uit

Ik zag idd een nieuw model, ik vond het zelf niks, maar kan wel de charme inzien voor anderen, iig als het een AEG is vraag ik me af hoe ze dat met de GB gaan doen.

Oeh nice! Die LMG lijkt me ook wel interessant inderdaad! Al zijn de huidige zware bakbeest LMG's natuurlijk wel zoals het heurt.

AEG MP7 ziet er ook nice uit trouwens!

Klopt maar pricepoint is ook iets, de G&G LMG gaat onder de 300 dollar kosten en dat is dan ook wel weer een mooie, plus liever degelijk plastic dan het aluminium soms XD.
 
de mk36h juist
denk aan de het idee van de vector gearbox iets ander model nog steeds het grootste deel compadible en als het goed is aftermarket mosfet compadible en geen spurgear problem maar dont quote me on that its all fresh and new
 
Je hebt het over de nieuwe Tippmann? Die komt met een kleinere HPA fles in je stock, of je kan kiezen op 2 co2 capsules te spelen welke ook in je stock zijn te bevestigen. Daarnaast kan je hem ook draaien op gewone AA batterijen o.i.d.
Een apparaat voor de personen die geen airsoftshop in de buurt hebben (Co2 en batterijen kan je overal halen) met de kwaliteit van een "PTW".

Ik twijfel enigszins of de kwaliteit te vergelijken is met een PTW hoor. Begrijp me niet verkeerd. Heb zelf ook een tippy en zijn hele leuke betrouwbare dingen, maar er is een hoop mis geweest met de oudere batches. Vraag me dan ook af of die "nieuwere" versie direct zonder foutjes op de markt komt of dat het weer een bouwproject met DIY mods wordt.

Denk dat je de MTW bedoeld van wolverine... kijk ik heel erg naar uit in ieder geval ;)
 

Bijlagen

  • 2018-02-03-19-08-06-.jpg
    2018-02-03-19-08-06-.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 387
Maat van me was er idd ook geïnteresseerd in, vooral het kunnen gebruiken van een hoop RS parts is wel interessant voor mensen die graag zo echt mogelijk gaan met hun onderdelen.
 
Maat van me was er idd ook geïnteresseerd in, vooral het kunnen gebruiken van een hoop RS parts is wel interessant voor mensen die graag zo echt mogelijk gaan met hun onderdelen.

Jah joh dat vind ik ook een dikke plus en geen allignment issiues meer. Emty mag detection en ga zo maar door ;)
 
Ik ben zelf zeer geïnteresseerd in de nieuwe Kris Vector XXL. Ik denk dat dit mijn nieuwe CQB geweer gaat worden. Door de folding stock kan je hem makkelijk meenemen in de auto.

NOCN7h5.jpg



Klopt, Wel genoeg aansluiting voor attachments :)
 
Daar kan echt tering veel op idd! :p Tot en met een strijkijzer aan toe!
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf