SFRT bestaat niet meer!

Een groot geheim is dat sfrt eigenlijk SmallFaRT moet zijn maar dat was te lang.

Het feit dat team Ares niet te vertrouwen is (schieten je in de rug) en men erg van elkaar houd worden ze ook wel team Anus genoemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Vanmorgen zag ik wat sneak peak foto's voorbij komen op hun facebook. Die mounted gun op de jeep was wel interessant!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ja, dat hebben we ook bij Unit 13 meegemaakt. Dat zijn leuke "props" ^_^ Ook leuk om in alle hectiek op zon ding te springen en er dan achter te komen dat er geen BB's meer in zitten X'D
 
Als ik m kan fixen dan hebben we een m60 bij ons die evt ook met de jeep mee kan met de eigenaar
 
Half jaartje niet kunnen airsoften en hier opt forum zien dat je team niet meer bestaato_O..

Laatste 2x had ik me stiekem ook al aangesloten bij de bc:oops:.. sfrt speelt naar mijn mening niet serieus genoeg.. en in april "toen ik er voort laatst was" was bijna de helft van de sfrt in de pauze vertrokken.. dus eigelijk maar goed dat ze nu weg zijn maar ik denk niet dat het veel verandering int spel gaat brengen aangezien de bc er nog altijd wel is.. ik zou als 3d beide teams eruit gooien en beginnen met een nieuwe storyline. Nieuwe namen voor de teams..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Uhh,das ook een optie.
Wat er afgelopen X op de zondag gebeurde was dat er bijna geen Ares spelers waren en dus besloot 3D om heul ACN bij team Ares in te zetten.
Mocht nie baten.
Ares verloor evengoed.
Ik was stiekem best wel trots op de Cobra's dat ze ons inmaakten. :D
 
Ik heb dat weekend vrij maar wacht nog ff af wat de rest van t team gaat doen tegen die tijd.
 
Uhh,das ook een optie.
Wat er afgelopen X op de zondag gebeurde was dat er bijna geen Ares spelers waren en dus besloot 3D om heul ACN bij team Ares in te zetten.
Mocht nie baten.
Ares verloor evengoed.
Ik was stiekem best wel trots op de Cobra's dat ze ons inmaakten. :D
Ares won toch op de zaterdag en de zondag was gelijk? :) qua punten dan
 
Qua punten wel ja.
Maar zondag zaten wij vaak in onze base respawn.
Met BC eromheen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
ik zou als 3d beide teams eruit gooien en beginnen met een nieuwe storyline. Nieuwe namen voor de teams..
Dit inderdaad. Vanaf het moment dat 3D al begon te experimenteren met allerlei lapmiddelen om de balans te herstellen, hadden ze BC gewoon de overwinnaar van het conflict moeten benoemen en twee nieuwe partijen moeten opzetten met een nieuwe verhaallijn.

Maar het is wel zuur Fatih! Dat je inderdaad in je afwezigheid ziet dat je geen team bij Bunker Hill meer hebt! :(
 
  • Leuk
Waarderingen: fatih61
Maar het is wel zuur Fatih! Dat je inderdaad in je afwezigheid ziet dat je geen team bij Bunker Hill meer hebt! :(

Naa k ga voortaan niet meer specefiek voor 1 team.. meer proberen te genieten vant spel dan dat je team wint of verliest..
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Helemaal met je eens maar het had wel wat die rivaliteit tussen de SFRT en de BC.