SFRT bestaat niet meer!

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Prachtig nieuws dat ik tegenkwam op de Facebook van 3Division! Als Cobra speler moet dat natuurlijk geplaatst worden.

SFRT is opgeheven! ^_^

Well done cobra's! ;)

On a more serious note: Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de gameplay. Hoop dat ze er echt wat mee gaan doen en het niet vooral vorm is. Bunker Hill is qua soort gameplay nog steeds mijn favoriet maar ik vind het al een tijdje eentonig.

Dit had wat mij betreft al eerder mogen gebeuren. Sind Cobra een grote voorsprong had is het op een aantal manieren geprobeerd recht te trekken in plaats van dat er een "winnaar" verklaard werd en er een nieuwe verhaallijn werd ingestart. Ben benieuwd wat Task Force Ares gaat doen :D
 

Bijlagen

  • Screen Shot 2017-08-01 at 12.43.17 PM.png
    Screen Shot 2017-08-01 at 12.43.17 PM.png
    47,9 KB · Weergaven: 375
Ben idd ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken...

Afgelopen weekend ben ik er niet bij geweest aangezien wij lekker in de bergen zitten, maar de keer daarvoor was het niet overdreven uitdagend waarbij een groot aantal SFRT leden zelfs al tijdens de pauze het strijdveld verlieten... eerlijk is eerlijk, we hadden die dag goede acties en er werdt erg goed gespeeld, maar dat is net zo goed mogelijk aan de andere kant natuurlijk...

Ga zeker proberen om er in augustus weer bij te zijn om de nieuwe opzet te ervaren!

Groet,
Peter
 
Ik was er wel bij van t weekend en zaterdag bij de cobra's samen met de rest van acn gespeeld. Zondag helaas gedwongem naar blauw/task force ares. En we hadden geen schijn van kans tegen de cobra's. Hele dag de spawn gezien en op 1/10 van t veld gespeeld :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ik was er wel bij van t weekend en zaterdag bij de cobra's samen met de rest van acn gespeeld. Zondag helaas gedwongem naar blauw/task force ares. En we hadden geen schijn van kans tegen de cobra's. Hele dag de spawn gezien en op 1/10 van t veld gespeeld :p

Auw....
 
Die ervaring had ik dus ook de keer ervoor. Ik ga lekker cobra's spelen in het vervolg.
Of ze moeten wat gaan bedenken om het spel wat meer te balanceren zodat niet 1 team heel de dag in de spawn vast zit. Dat is gewoon zonde van je geld.
 
Dat is het inderdaad. Hebben het bij de cobra's ook wel eens meegemaakt. Het is niet bijzonder interessant nee :p

@bvdzeeuw hopen dat t "opstart problemen" waren dan :)
 
Ik was er niet bij maar ik ga het in augustus zien als ik er zaterdag ben
 
Nog nooit geweest op dit veld. Staat nog wel op mijn lijstje zeer binnenkort!
 
Opgeruimd staat netjes!
hahaha XD

Vraag me wel af wat ze met de SFRT patches gaan doen waar mensen voor betaald hebben.
Nemen ze die terug in ruil voor de nieuwe of zit je er aan vast als een souvenir van die goede oude tijd?
 
afgelopen weekend kon je die in ieder geval niet inruilen en moest je gewoon nieuwe Ares patches kopen.
 
Zal inderdaad een aandenken zijn gok ik :)
 
Vraag me wel af wat ze met de SFRT patches gaan doen waar mensen voor betaald hebben.
Nemen ze die terug in ruil voor de nieuwe of zit je er aan vast als een souvenir van die goede oude tijd?

Daarom doe ik niet aan organisatie patches. Gewoon mijn eigen plakkers :p
 
Ik heb een Ares patch gekregen van Lotte en ik moet zeggen dat die er een stuk beter uitzien dan de oude SFRT patch. :cool:
Daar heb ik er ook nog eentje van liggen......ergens.
Zal wel collectors item gaan worden vermoed ik. :D

Maar om op de gameplay bij BH terug te komen; zijn wij zo goed in het spelletje of kan de andere kant er gewoon nx van???:rolleyes:
Ik vermoed t eerste.
 
Ik heb een Ares patch gekregen van Lotte en ik moet zeggen dat die er een stuk beter uitzien dan de oude SFRT patch. :cool:
Daar heb ik er ook nog eentje van liggen......ergens.
Zal wel collectors item gaan worden vermoed ik. :D

Maar om op de gameplay bij BH terug te komen; zijn wij zo goed in het spelletje of kan de andere kant er gewoon nx van???:rolleyes:
Ik vermoed t eerste.

het eerste natuurlijk. zijn Lotte en jij er ook in augustus bij?
 
Wat is er zo goed aan dit nieuwtje? Ik ben beginnende airsofter maar ben wel benieuwd waar dit over gaat. SFRT is een team volgens mij ? Maar wat is hier dan mis mee? Lijkt nu net of ik chinees aan het lezen ben ofso haha #sorry
 
Is een beetje een inside joke hier. Op BunkerHill kun je meespelen in 1 van de 2 teams, Black Cobra en (voorheen) SFRT. ACN speelt sinds jaar en dag aan de kant van de Black Cobra's. En aangezien dat in de totale score's (alle skirms bij elkaar opgeteld) BC ook voorstond komt dit als een overwinning voor de Black Cobra's en zo ook voor ACN naar voren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir, Jan en Camilo
Thanks Camillo! Uitstekende uitleg idd. Kleine aanvulling; bij 3Division en de beide teams wordt het ook toegejuicht die onderlinge "haat en nijd". De sfrt noemde ons (black cobra) bijvoorbeeld steevast regenwormen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Rick191