Series/films over Marine Corps/SFs/Navy Seals

Nee, niet op Netflix atm.

Citizen Soldier is ook zoiets - tour of duty van de Oklahoma National Guard in Afghanistan rond 2011 - indrukwekkende docu! Te huur in de iTunes store voor 3,99
 
Net de film 6 days gezien. Niet echt een navy seal film, maar wel een hele gave.

Gaat over de gijzeling van de Iraanse ambassade in London in 1980 en de daarop volgende acties van de SAS.

Netflix original dus alleen op netflix te zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Sadiek
Over de navy seals (geloof ik) toen ik het keek was er 1 seizoen vanuit. Als je inspiratie op wil doen voor een loadout is het zeker een aanrader. Ook voor het verhaal/serie is het aan aanrader :p

13 hours secret soldiers of benghazi vond ik ook een toffe film!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Ben ik nou gek of mis ik hier: Behind enemy lines en Sniper met Tom Berenger? Of ben ik gewoon al zo oud? lol
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ben halverwege "six" afgehaakt. Werd me net iets te veel een soap.

Anyways, dat nog niemand deze jaren 1990 klassieker heeft gepost: Navy Seals
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Ben halverwege "six" afgehaakt. Werd me net iets te veel een soap.

Anyways, dat nog niemand deze jaren 1990 klassieker heeft gepost: Navy Seals
haha heb die nog op videoband gehad vroeger :p Zo vaak gezien, maar inderdaad helemaal vergeten te melden :p
 
Tjonge,ben ik de enige die "over there" kijkt?

Serie over amerikaanse soldaten in Irak en een blik hoe het thuisfront ermee omgaat.
Bizarre situaties soms.
Zoals 1 aflevering waarin een medic doordraait en zichzelf voor zijn eierdoppie schiet.
Heftig!

Oja,van joeptjoep gehaald bijdeweg.
 
Weenien of die er tussen staat maar serie uit dit jaar en nog draaiende, SEAL team.
Goeie serie ;)