RSL Assendelft stopt?

14.000 X 78 = 1.092.000 euro per jaar

Denk dat we de 14000 wel al lang voorbij zijn gezien ze melden in 2016 er al op 13000 te zitten en in mei van 2017 melden er per maand ongeveer 300-400 leden erbij te krijgen. Dus dan zitten we zo ongeveer op de ~16000 oftewel de 1.2 mil schatting is redelijk reëel, die eerder is gemaakt.
 
14.000 X 78 = 1.092.000 euro per jaar
iets van een week geleden werd er gemeld op Facebook dat ze over de 16.000 zaten. oftewel €1.248.000. plus de €10 die ze vragen voor elk nieuw pasje als je die bent kwijtgeraakt (zal niet heel veel zijn lijkt me). op Facebook is er ook vaak een discussie geweest over de inkomsten en uitgaven maar die staan allemaal in de jaarrekeningen. moet zeggen dat ik ze niet echt duidelijk vindt maar dat kan aan mij liggen.

over de veiligheid of houtrot kunnen meningen verschillen maar zolang het over plekken gaat waar mensen lopen lijkt me dat ze veilig moeten zijn. voor gebouwen/ huisjes lijkt me dit minder belangrijk. de netten lijkt me wel net zo veilig als je 'de bewoonde' wereld kan raken vanaf het veld. dus ook voetpaden waar mensen lopen met bv honden etc. snap ook dat hier op gecontroleerd wordt en acties ondernomen worden als dit niet in orde is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Zolang de belangrijkste punten maar goed zijn (bruggetjes over de slootjes heen, houten gebouwtjes met 2 verdiepingen) zou ik inderdaad ook het punt zo snel niet zien. De andere enkelvloers hutjes mogen best een beetje gammel zijn en vol gaten, dan kun je iig de campers nog te pakken krijgen. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Dat hoop ik niet. Dit is volgens mij het enige veld hier in de buurt (omgeving Beverwijk) en het ziet er ook nog eens fantastisch uit. Ik heb nog geen skirm meegedaan. Maar wil er nog wel eentje pakken voordat ze gaan stoppen..
 
Ach je weer niet hoe het loopt misschien neemt iemand anders de organisatie over , de eigenaar heeft ooit wel eens gezegt als iemand met een grote zak geld komt ....ik hoop overigens dat het alsnog goed komt voor mij is het 25 min rijden dus perfect te doen .
 
Over dit onderwerp word een aardige beerput open getrokken op facebook .
 
Ik lees op facebook vooral gezeur en zie mensen die, verblind om maar lekker mee te kunnen bashen, totaal de weg kwijt zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Ik lees op facebook vooral gezeur en zie mensen die, verblind om maar lekker mee te kunnen bashen, totaal de weg kwijt zijn.

In jou ogen zeurt iedereen altijd en overal, mensen zijn gewoon bezorgt en een beetje boos , de soep is niet zo heet .....enz enz
 
In mijn ogen zeurt niet iedereen altijd en overal. Het is echter wel zo dat er een groep mensen is die bij alles de schuld bij de nabv in de schoenen schuiven en daarbij onzinnige dingen gaan beweren en of eisen.

Het is in Nederland heel simpel: wil je iets doen met of op een stuk grond, gebouw oid. dan moet dat van de overheid mogen. Dit wordt geregeld door het bestemmingsplan en eventuele vergunningen en als iets volgens het bestemmingsplan niet mag wordt dit met een ontheffing geregeld. Op lange termijn kan er ook gedoogd worden (en wat er ook beweert wordt, ook dat is te bewijzen)
Als je een activiteit organiseert op een locatie waar dit niet toegestaan is is het voor de wet illegaal.
De nabv heeft aan het begin van 2017 alle terreinen laten weten dat er vanaf 2018 beter gecontroleerd ging worden, dus op de vraag: is het in orde? Is een mondeling antwoord niet meer voldoende, maar word er ook schriftelijk bewijs gevraagt. Als een terrein dit niet kan of wil houdt het jammer genoeg op, dan kunnen ze wel roepen " ja maar al jaren zus of zo" als de boel niet in orde is is de boel niet in orde.
 
Ik deel de mening van Oddball wel.

Er zitten een hoop op fb die een fles azijn opzuipen als ontbijt.

Dat gezegd hebbende laten we dat vooral lekker op FB houden en die trend niet naar dit forum gaan halen. Anders gaat er direct een slotje op dit topic.
 
Er word te snel met modder gegooit das waar daarom neem ik het allemaal niet zo serieus , tis natuurlijk verdomd makkelijk om van de zeilijn te schreeuwen vanuit je luie stoel , persoonlijk neem ik niemand iets kwalijk , je weet vaak niet wat er echt speelt , blijft jammer dat zo,n veld ophoud te bestaan andere velden zijn echt ver rijden voor mij persoonlijk dan .

Ik hoop dat dat NABV en terreineigenaren in de toekomst wat meer voor elkaar kunnen betekenen want geen terreinen is geen NABV lijkt me dan zegt iedereen of het merendeel zijn contributie op .

Robin
 
laten we die tering bende daarlaten idd
los van nabv of rsl noord holland heb volgend jaar miss nog de airsoft indoor locatie van rsl das nog ten minste iets.
anders is nh de klos en dat is ruk voor mensen in nh
 
laten we die tering bende daarlaten idd
los van nabv of rsl noord holland heb volgend jaar miss nog de airsoft indoor locatie van rsl das nog ten minste iets.
anders is nh de klos en dat is ruk voor mensen in nh

Bad Trip gehad Chris ?

Vind dat we best mogen bespreken wat er hier gebeurt het hoe en waarom , heb je dr geen zin in lees je het niet simpel .
 
Eenigste wat ik hier op te zeggen heb, zeer jammer dat er weer een veld verdwijnt, NH blijft een beetje verstoken van lokale mogelijkheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Bad Trip gehad Chris ?

Vind dat we best mogen bespreken wat er hier gebeurt het hoe en waarom , heb je dr geen zin in lees je het niet simpel .
bedoelde meer type en manier van reageren hoe het gebeurd op fb en dat het hier niet gebeurd vind ik juist fijn....

want op fb zijn in elk geval veel vaten azijn leeg gezopen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
bedoelde meer type en manier van reageren hoe het gebeurd op fb en dat het hier niet gebeurd vind ik juist fijn....

want op fb zijn in elk geval veel vaten azijn leeg gezopen

Ja dat klopt wel hier is het in ieder geval een stuk beschaafder . ;)
 
alleen wat ik zelf jammer vind is de context van de berichten
het zijn hele sterke punten allemaal alleen verkeerd verwoord en dan heb ik zelf zo iets van okay dit schiet helemaal niks op :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ikzelf vind het ook jammer dat een locatie gaat sluiten, ongeacht welke locatie; hij zal altijd fans hebben.

Maar om nu hier te gaan zeiken op de NABV en hun 'NSB-mentaliteit' volgens sommigen; daar lijkt het me de plaats niet voor. Meermaals probeert de NABV aan te geven dat ze niet zomaar locaties sluiten. Ze stellen hoge (veiligheids)eisen aan locaties allemaal in het belang van de airsofter, en daar heeft RSL blijkbaar maandenlang de tijd voor gehad om orde op zaken te stellen. Dat is niet gebeurd, en dat is dit het gevolg. Beetje laf mijns inziens om nu de NABV aan te wijzen als oorzaak.

Airsoft is gewoon een sport waar je van houd, of waar je een aversie tegen hebt. En als een skirmlocatie een ander bestemmingsplan heeft (waardoor Airsoft officieel niet toegestaan is), en er gebeurt een ongeluk, dan staan de kranten weer vol, komt airsoft slecht in het nieuws, en volgen al snel kamervragen "of zo'n levensgevaarlijke sport nog wel getolereerd moet worden in Nederland".

Mijns inziens is de gemeente sámen met RSL Assendelft in dezen de 'boosdoener' in die zin, dat er een airsoftlocatie geopend is maanden geleden, terwijl dit niet in het bestemmingsplan stond. Dan moet of de locatie niet geopend worden, of het bestemmingsplan aangepast worden.