ROF Upgrade

@Hertenvacht
Hij schiet 5-10 keer normaal en doet daarna niets meer, vervolgens haal je de motor los en doet hij het weer 5-10 keer?

Ik heb vergelijkbare symptomen gehad met een SHS HT in mijn cyma AK. Die was kort daarna echt dood en werd heel warm (idioot heet voor @chris93)

Heb je toevallig de stock motor nog? Werkt de replica dan naar behoren?
 
@SmerigeHarry oei das niet fijn tijd voor een beter motortje dan maar of een ventilatie mod in je grip als het mogelijk is/nodig i
 
Niet heel gek dat een motor dood gaat als je hem te warm laat worden, permanent demagnetiseren zal het wel niet zijn maar een groot deel van zijn kracht verliezen kan goed gebeuren. Lichtelijk warm worden door AB of de setup prima, maar als hij zo heet wordt dat hij niet meer vast te houden is dan loopt er iets niet goed.
 
Niet heel gek dat een motor dood gaat als je hem te warm laat worden, permanent demagnetiseren zal het wel niet zijn maar een groot deel van zijn kracht verliezen kan goed gebeuren. Lichtelijk warm worden door AB of de setup prima, maar als hij zo heet wordt dat hij niet meer vast te houden is dan loopt er iets niet goed.

Bij mijn eerste upgrade pogingen is zo nu en dan wel eens iets gesneuveld... :p