Revision sawfly,

Jelle Schiks

Well-Known Member
20 dec 2016
68
27
Trophies
10
Hello All,

Ik ben op zoek naar een revision sawfly (small) heeft iemand er toevallig 1 die ik kan proberen ( qua omtrek om te kijken hoe die zit). heb al bij een aantal winkels geïnformeerd maar geen heeft een model liggen om te passen.

Ik hoor het graag,
greetz jelle
 
Ik heb er 1 maar het zijn wel brillen die gauw beslaan zonder nuprol anti fog
 
Mee eens ik heb zelf 1 setje over die kun je wel overnemen voor zacht prijsje .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook een sawfly, echter is de maat one size geloof ik en zijn de pootjes te stellen. Ikzelf heb nooit last van een beslagen bril, wanneer ik een doek voor de mond heb is dat inderdaad wel anders. Speel vaak met mondbescherming (gaas) of zonder op het moment. Maar nog nooit een anti-fog spray gebruikt.

Ik zou hem zeker aanraden.
 
dank voor alle reacties.
er is een regular een m en een L variant. ik heb waarschijnlijk een regular een keer op gehad vandaar dat ik graag een s wil proberen. @Robin2k7 welke maat is het heb je eventueel ook een foto want ik weet dat er 2 type glazen zijn (vorm).
 
dank voor alle reacties.
er is een regular een m en een L variant. ik heb waarschijnlijk een regular een keer op gehad vandaar dat ik graag een s wil proberen. @Robin2k7 welke maat is het heb je eventueel ook een foto want ik weet dat er 2 type glazen zijn (vorm).
Woon je in de buurt gewoon even langs komen en passen zou ik zeggen.

Net nog even gekeken 1 set zit het kaartje nog aan ik zie niets over size ik denk dat het inderdaad 1 maat is .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
13y63oqy.jpg


zxpk8vrcs.jpg