REPLICA'S OPVOEREN-TUNING & STYLING.

Ik vind de stock echt heel relaxt van de ICS UK1 serie, zelfs al gaat mijn batterij wel gewoon in de stock kan ik hem bijna helemaal inklappen, het laatste gaatje niet. Je moet wel de juiste batterijen ervoor zoeken dat is het enigste nadeel, maar dat is bij elke M4 stock wel.

Bij een tippmann m4 of daytona m4 etc etc, niet hoor :p
 
Tja ieder zijn ding. Ik prefereer een "spuuglelijke" slang boven het geluid van een naaimachine. Daarbij valt een goed weg gewerkte microbore line niet echt op.
En een replica hangt ook aan een sling dus dat extra draadje zit mij niet in de weg. Maar dat is persoonlijke voorkeur.
 
Tja ieder zijn ding. Ik prefereer een "spuuglelijke" slang boven het geluid van een naaimachine. Daarbij valt een goed weg gewerkte microbore line niet echt op.
En een replica hangt ook aan een sling dus dat extra draadje zit mij niet in de weg. Maar dat is persoonlijke voorkeur.

Naaimachine valt reuze mee en dat puf geluid van HPA is ook niet wauw is net een luchttol zo Hpa System , echt RS geluid krijg je toch nooit dus deal with it ;)

De slang blijf je zien , mijn sling zit boven mijn replica niet aan mijn grip, en dan nog die fles op je rug als je de op valt is geen lekker gevoel
 
Hahaha dit word een eindeloze discussie die aardig offtopic gaat.
Ieder heeft zo zijn voorkeur de jouwe is duidelijk aeg de mijne hpa.
 
Why not both :D. Enigste wat ik haat aan HPA is de lame ass ik zet mijn RPS op zestig en overshoot iedereen. Gebeurd niet vaak maar als het zo is dan is het niet grappig. Zelfde met een DSG build maar daar zit dan werk in waar ik iets meer respect voor heb. Gelukkig komt beide niet vaak voor.

Anyway back on topic terug van Daarle na een lange dag en moet zeggen dat mijn ICS met maple leaf aardig schiet. Een paar leuke hits gemaakt waar mensen van staan te kijken, wat altijd wel tof is om te horen. Ik durf nooit afstanden te schatten, maar ik denk toch dat ik met 50 meter geen moeite heb, wat niet heel verkeerd is voor het vervangen van 2 onderdelen XD. Volgende stap is de bucking te teflon tapen om te zorgen dat ik wat meer FPS consistency krijg. Heb nu ook duidelijk gezien dat al mijn schoten recht gaan en alleen bij zijwaartse wind, de .25 snel worden meegenomen, dus volgende keer toch .28 en .30 testen. M16 afgelopen vrijdag ook gefixt die wat FPS kuren had maar nu weer helemaal goed schiet. Nu nog 1 replica van iemand anders fixen, eentje een mosfet installeren en 2 andere upgraden XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan