REPLICA'S OPVOEREN-TUNING & STYLING.

Vanochtend de laatste hand gelegd aan mijn Nieuwe G36-K.
Ik heb gelijk voor de eerste skirm de gearbox uit elkaar gehaald en volgestopt met spul wat ik nog had liggen van eerdere projecten.
T.w. : de standaard 7 mm metalen glijlagers eruit gewipt en er kogellagers van SHS in geduwd.
De metalen glijgelagerde(!) springgeit vervangen voor een gekogellagerde van Element.
de piston vervangen voor een Madbull PX02 met full metal teeth.
Een lichtgewicht silent pistonhead en een silent cilinderhead van E&L.
Het zware blok dat in de piston zit bij de meeste V3 gearboxen eruit gelaten en het opstaande stuk van de veer afgeslepen.
Nu schoot hij out of the box toch al boven de 360 FPS dus dat zal geen al te grote problemen geven.
Ten slotte een Gate Nano ASR mosfet ertussen geploft en een 9.6 V NiMH en aan de chrono gehangen.
Ik had geen verwachtingen wat betreft verhoging van de ROF maar dat pakte ff anders uit.
325 FPS en een onbedoelde ROF van 1200! Pfff....
Nu wil ik hem toch inzetten als SMG-supportgun maar wat een beest is het geworden! :confused:

SAM_3097 - Copy.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Jorst
  1. Vandaag mijn ICS UK1R Lower-receiver aangepast voor mijn Lipo Magazijn had eerst de draad buitenom lopen was geen gezicht , nu zie je de niks meer van de Draad :D zijn er meer mensen met zo lipo magazijn als mij en dan ook met voltage meter ?

k1Fidp0.jpg


BFunM6j.jpg


ww49haj.jpg


VbnfS9r.jpg
 
Nog nooit eerder gezien of van gehoord :l
Maar wel een goede oplossing voor rearwired replicas.. Lijkt het gewoon op 2 aan elkaar geschakelde M4 mags? (vraag me wel af hoeveel Marshall's je gaan zeggen dat je nog een magazijn in de replica hebt ;) )

Overigens had ik er geen dure ICS mag voor gesloopt :( heb nog wel kapotte mags liggen die daar ideaal voor zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MCLERC
Nog nooit eerder gezien of van gehoord :l
Maar wel een goede oplossing voor rearwired replicas.. Lijkt het gewoon op 2 aan elkaar geschakelde M4 mags? (vraag me wel af hoeveel Marshall's je gaan zeggen dat je nog een magazijn in de replica hebt ;) )

Overigens had ik er geen dure ICS mag voor gesloopt :( heb nog wel kapotte mags liggen die daar ideaal voor zijn.


ja zijn 2 mags naast elkaar en Magazijn zit er naast in in mijn replica dus marshall's moet niet zeiken , is nog niet op een skirm geweest deze Uk1R , magazijn was een realcap van 18Euro valt mee heb de zelfde magazijn in High en mids , vandaar ik een Realcap heb gemold is enkel de Bottom cap , koop een nieuwe cap en hij kan zo weer als magazijn fungeren ;)

en het is een Front-wired Uk1R
 
Ik denk niet dat marshalls gaan "zeiken" eerder je erop proberen te attenderen dat je magazijn er nog inzit. Het is van een afstandje best lastig te zien of hij er nou naast zit of in de magwell.
Is wel weer een mooi momentje voor een praatje en je epic uitvinding te showen ;)
 
Ik denk niet dat marshalls gaan "zeiken" eerder je erop proberen te attenderen dat je magazijn er nog inzit. Het is van een afstandje best lastig te zien of hij er nou naast zit of in de magwell.
Is wel weer een mooi momentje voor een praatje en je epic uitvinding te showen ;)


Ja van een afstandje wel ja maar dan lopen ze wel jou kant op lijk mij, en zien ze het wel , zo ziet hij eruit , Replica krijgt morgen nog rail cover en een element grip ligt dan is die weer na mijn wens :p

pMhFTy1.jpg



Dit komt er Nog op dan is die Af ;)
fl-0003-bk_1.jpg
$_3.JPG
Element-QD-Sling-Swivel-Push-Button-Airsoft-Military-Hunting-Paintball-CS-Game-Rifle-Swivel-Attachment-Adapter.jpg_220x220.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Wacht ik snap m nog niet. Zit je lipo magazijn naast je bb magazijn? Met zon click systeem?
 
Wacht ik snap m nog niet. Zit je lipo magazijn naast je bb magazijn? Met zon click systeem?


ja het is zo ICS Magazijn houder monteer om je magwell en daar heb ik een gaatje ingemaakt en de pin ingekort dus lipo magazijn valt er ook niet zomaar uit ;) had de draad buitenom lopen nu een in de receiver gevijld dus draad loopt direct de houder in :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Damn! Heel netjes gedaan! En veel beter dan een lelijke peq box op je replica!
 
  • Leuk
Waarderingen: MCLERC
Damn! Heel netjes gedaan! En veel beter dan een lelijke peq box op je replica!


is ook een van de redenen geweest dat ik het zou wou hebben want peqbox plus een flashlight kan gewoon niet en is geen gezicht . heb nu ook een voltage meter met aan/uit switch gebruikt geen stroom als het niet nodig is :)
 
I.d.d.verdraaid knap opgelost.
De eerste mid-wired replica die ik voorbij zie komen.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MCLERC
Thanks . alles zit nu op wat ik erop wou hebben . Vindt het wel een mooie m4 geworden

K6ufU2R.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Vladimir
Heel tof ja! Die stock is ook mooi. Ben een beetje klaar met die stocks waar de accu in gaat hahaha :p
 
Ik vind de stock echt heel relaxt van de ICS UK1 serie, zelfs al gaat mijn batterij wel gewoon in de stock kan ik hem bijna helemaal inklappen, het laatste gaatje niet. Je moet wel de juiste batterijen ervoor zoeken dat is het enigste nadeel, maar dat is bij elke M4 stock wel.
 
Ik vind de stock echt heel relaxt van de ICS UK1 serie, zelfs al gaat mijn batterij wel gewoon in de stock kan ik hem bijna helemaal inklappen, het laatste gaatje niet. Je moet wel de juiste batterijen ervoor zoeken dat is het enigste nadeel, maar dat is bij elke M4 stock wel.

dat is ook weer een redenen waarom ik hem niet heb omgelegd na rear

want gegeven moment heb ik tig Lipo liggen voor verschillende Replica.s in het magazijn pas zo beetje alles met veel MAH ;)