Replica info vraag

Torben

Member
16 sep 2021
5
1
Trophies
1
Hoi allemaal,

ik vroeg mij af of iemand mij wat gedetailleerde informatie kon geven over kwaliteits/effecientie verschillen tussen de volgende replica’s. Zijn deze modellen nou echt de uitblinkers binnen de airsoft aan realisme en kracht of zijn de beschrijvingen meer verkoop gericht ? Alvast bedankt

Nighthawk custom agent 1 gbb

Nighthawk custom recon gbb
 
Gezien de prijs van de Agent 1 gbb ga ik er even vanuit dat je met de custom recon de GRP recon bedoeld.

Ik heb de GRP gehad, een beest van een pistool, zolang de magazijnen niet lekken tenminste, iets wat bij de KJW co2 magazijnen (die deze replica gebruikt) helaas nogal veel voorkomt. Deze kan ook standaard TM magazijnen gebruiken maar zonder aanpassingen zal deze dan niet goed cyclen. Deze replica is voor het merendeel van staal en dat merk je aan het gewicht.

De agent 1 werkt dan weer op green gas via standaard TM magazijnen, ook intern neemt deze gewoon TM spec onderdelen (De GRP ook trouwens) en werkt daar ook gewoon op door het gebruik van hoogwaardig aluminium. Het is min of meer een custom 1911 en de prijs is daar ook naar.

Als we het hebben over prestaties doen deze beide niet veel beter als anderen, de prijs zit hem vooral in de custom onderdelen. Of dat het waard is moet ieder voor zichzelf uitvinden.
 
In het kort: nee, een custom capa van monk oid met dit budget is stukken maar dan ook echt stukken beter.

Edit: en dan nog is het persoonlijk of dat het je waard is. Je wordt er niet ineens een betere speler van en het blijft 'slechts' een pistol.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix