Regio Eindhoven/ Den bosch

BKSchijndel

Member
15 jan 2019
16
1
Trophies
1
Hi guys!

Mijn naam is Boy Kanters en ben opzoek naar mensen welke met regelmaat spelen. Ik ga nu eens per maand maar zou graag vaker gaan echter is t best boring om daar in mn eentje tussen de rest te spelen.

Een team zou me erg gaaf lijken, heb jij een team en zoek je nog een airsoft addict of heb je interesse om samen met me iets op te bouwen? Let me know ik sta voor alles open!

My gear:

VFC HK416 aeg
Glock 17
Baretta m9
Well mb05 sniper

Mutlicam/ cayote gear
Olivedrab gear

Bijna alles compleet behalve mn radio.
 
Ik kom uit Eindhoven, wil graag starten met airsoft, heb verder nog niks aan gear maar wil wel graag in teamverband spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd L
Hoi, Ik kom ook uit Eindhoven en zoek een team of een x aantal mensen on samen te airsoften. Ik wil regelmatig gaan en Fun staat voorop voor mij. Ik zelf heb ook een complete gear en genoeg om eventueel uit te lenen
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd L en BKSchijndel
Hoi, Ik kom ook uit Eindhoven en zoek een team of een x aantal mensen on samen te airsoften. Ik wil regelmatig gaan en Fun staat voorop voor mij. Ik zelf heb ook een complete gear en genoeg om eventueel uit te lenen


Ik wil zondag 25 aug naar Dark forrest in Ulicoten zin om mee te gaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rudy
Ik kom uit Oisterwijk en ga waarschijnlijk ook 25aug naar Dark Forest :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rudy
Hi guys!

Mijn naam is Boy Kanters en ben opzoek naar mensen welke met regelmaat spelen. Ik ga nu eens per maand maar zou graag vaker gaan echter is t best boring om daar in mn eentje tussen de rest te spelen.

Een team zou me erg gaaf lijken, heb jij een team en zoek je nog een airsoft addict of heb je interesse om samen met me iets op te bouwen? Let me know ik sta voor alles open!

My gear:

VFC HK416 aeg
Glock 17
Baretta m9
Well mb05 sniper

Mutlicam/ cayote gear
Olivedrab gear

Bijna alles compleet behalve mn radio.
Al mensen gevonden:D
 
Hoi, heb zelf net mn nabv lidmaatschap en ben samen met mn buddy aan het kijken voor replica's.
We wonen beide in Eindhoven. Een collega van me uit de regio zal ook regelmatig mee gaan.
Zo gaan we met een man of 6 op 26 januari naar Helenaveen. (mogelijk 22 dec ook al met zn 2/3e)
Laten we hier contact houden over wanneer we gaan, altijd makkelijk met carpoolen en leuk om vaker wat tactisch in teamverband te spelen!
 
ik wil eventueel ook wel bij wat mensen een keer aanhaken.. kennismaken is altijd leuk en dan kunnen we wel zien wat er vormt.
 
Goeden dag allen.
Ik ben ook lid van nabv en wil graag in een team verband spelen ik heb zelf een m4 replica en lijk me gezellig om met zen alen er een mooie dag van te maken sta open voor een potje.
Hoor graag meer.
Gr jonathan
 
ik stem voor.

nu Veldhoven ook speelbaar is moet dit toch relatief makkelijk en snel kunnen :)
 
Hmm regio nijmegen is weer stukje uit de richting, maar wie weet.

Maar inderdaad wat Steven zegt; snel een keer Veldhoven testen!