Red Dawn: US Invasion Part 1 | 21 januari kings forest | rusfor v nato thema skirm

Maffo

Well-Known Member
4 sep 2016
1.232
896
Trophies
17
Eerste Russische thema event georganiseerd bij Red Army Airsoft in samenwerking met Airsofters!

Skirm met CAMO restrictie en zonder herkenbare armbanden:

Alle RUSSISCHE spelers moeten voldoen aan een Russische loadout (AK,PKM,RPK,SVD etc) Inclusief juiste camouflage patronen.
(SS-Leto/Autumn/M, Berezhka, Izlom, OD/Khaki Gorka etc)
(Vragen stuur een bericht)

US Spelers:
Westerse Replica's en de bijbehorende uniformen (Multicam, A-tac, Pencott, DPM, OD, PMC, Flecktarn etc)
(Vragen stuur een bericht)


Event:
-40 VS 40
-Gemengde Missies
-€25,- Tickets
-€20,- VOG Vuller (5 Enola gaye smoke grenades om je Russische VOG Pouches mee te vullen voor de prijs van 4)
-Russische verkoop tijdens het event door Red Army Airsoft
-Professionele fotograaf aanwezig
-!!Trofee uitreiking aan de 3 beste spelers van beide partijen!!
-Poort open: 08:30
Eind event +/-17:30 na trofee uitreiking



Storyline:

Tijd:21-01-2018
Plaats Babayurt, Respublika Dagestan, Russian Federation.

Nadat de leider van Dagestan een vergelijking maakte met een geit en de Amerikaanse President Donald Trump in eind 2017 liepen de gemoederen hoog op.

Na meerdere beschuldigen en dreigingen heen en weer viel zonder waarschuwing 13-01-2018 Amerika het land binnen.

Dankzij het element van de verassing en de inzet van een enorm aantal grond en luchteenheden is Dagestan snel voor de helft in handen van het Amerikaanse leger.

De etnische gemengde Dagestanen bevolking en vrijheidsstrijders gaven ze echter veel tegendruk met meerdere succesvolle hinderlagen op troepentransport en uitval basissen van de Amerikanen.

Nu is het leger van de Russische Federatie in paraatheid gebracht en slechts kilometers verwijderd is van de plaats Babayurt is de stilte voor de storm begonnen.

Snel zullen de twee machtigste en invloedrijkste legers in de wereld oog in oog staan.

Zullen de Amerikanen er in slagen Dagestan over te nemen en de Russische Federatie te doen wankelen.

Of nemen de gemotiveerde Russische soldaten hun grondgebied terug van de invallende Amerikaanse strijdkrachten.

Vecht voor eer!
Vecht voor Rusland!
Vecht voor Vladimir! (Zowel Putin als Abdualievich Vasilyev leider van Dagestan)
Vecht voor het Moederland en de Federatie!

Борьба за честь!
Борьба за Россию!
Борьба за Владимира!
Борьба за Родину и Федерацию!

zie ook: https://www.facebook.com/events/381897755586311/

Note: NIET dezelfde organisatie als de bekende nato v rusfed skirms, die komt er nog aan!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Igor en qlymax
Interdasting! Niet de eerste uit de serie van rusfed vs nato. Zijn hier de russofters van ons forum niet heen geweest? Hoe ver ging de gameplay? Was het gewoon arcade maar dan met een jasje rusfed vs nato of ging het verder?
 
Gave skirm! Moet helaas werken. Weet jij hoe vaak dit soort skirms gehouden worden? Wellicht dat ik er de volgende keer bij ben :)
 
Interdasting! Niet de eerste uit de serie van rusfed vs nato. Zijn hier de russofters van ons forum niet heen geweest? Hoe ver ging de gameplay? Was het gewoon arcade maar dan met een jasje rusfed vs nato of ging het verder?

Het is btw niet dezelfde orga als voor nato v rusfed, al worden beiden wel georganiseerd de laatste keer in samenwerking met airsofters.

Gave skirm! Moet helaas werken. Weet jij hoe vaak dit soort skirms gehouden worden? Wellicht dat ik er de volgende keer bij ben :)

de nato v rusfed skirm komt er ook aan, dus hou fb in de gaten.
 
Ik ben erbij met de hele divisie Gelderland! (russofters uiteraard)

Qua gameplay is het een beetje Bunker Hill, goede communicatie en squad samenwerking is erg belangrijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Camilo
Interdasting! Niet de eerste uit de serie van rusfed vs nato. Zijn hier de russofters van ons forum niet heen geweest? Hoe ver ging de gameplay? Was het gewoon arcade maar dan met een jasje rusfed vs nato of ging het verder?

Aangezien er ook staat "Gemengde missies" ga ik beetje denken aan het tacsim idee van Critical Hit. Maar misschien is het een goed idee om even bij de orga na te vragen? Hoe ze het opzetten is wel meer tacsimmisch..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Klonk wel interessant alleen bij dit regeltje
:

-!!Trofee uitreiking aan de 3 beste spelers van beide partijen!!

Verloor ik ineens alle interesse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wat word er bedoeld met beste spelers? Is dat de persoon met beste outfit, roleplay of 'Kills'? Of een combinatie?
 
Ik zal het vragen, maar ik denk dat het gaat om beste spelers in de meest ruime zin van het woord, dus niet alleen wie de meeste 'kills' had ofzo.
 
Had het niet eens gezien haha(van de prijzen) ik ga voor de gezelligheid en om met mn tovarisch @ChaoSState te gaan operaten ^^

Oh en wat andere russen leren kennen ;)
 
Hierbij de reactie van de orga over de trofeeën:

Tropheen gaan naar diegene die ze het meest verdienen, zonder regels
1f642.png
lekker cryptisch

Daar maak ik gerust van: niet voor de competitie, maar vooral voor de goede sfeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Igor en Camilo
Ik heb de organisator gesproken, en die zei dat een trofee of prijs ging naar een speler die het leukst/origineelst/eerlijkst speelt en de hele gameplay op een positieve manier beïnvloedt. Dus het heeft niks te maken met zoveel mogelijk presteren of missies halen of hits maken, dat is niet bevorderlijk voor het spel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Igor, Jan en Camilo
Ben wel hyped voor het event! Word mn 1e keer dat ik er bij ben :D

Heb net nog even mn gear afgesteld en uitgekozen ter voorbereiding.

En ben benieuwd naar de rest van de tovarisches van het team ^^
 
Klinkt erg tof (op zo'n prijsuitreiking na dan..)!

Zelf al vaker op Kingsforest gespeeld, maar ik vind -en dat is geheel persoonlijk- het veld niet tof. Doet me op de loopgraven na (die 99% van de tijd onder water staan) teveel denken aan een paintballveld met die aan elkaar gespijkerde pallets.

Weet je toevallig of ze hier ook actief iets mee doen als in: dingen in het veld zetten/aanbrengen om het nét iets realistischer te maken?

Verder vind ik de tekst en uitleg wel heel tof klinken. Alleen dus jammer dat gekozen is voor Kingsforest.
 
Sinds Critical Hit erbij is gekomen op het veld is het wel aanzienlijk verbeterd! Maar het is idd niet het tofste veld wat er is als je het mij vraagt...

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Igor