Rainbow8.com

Kan iemand mij helpen?
Ik vrees toch dat je er echt zelf even voor moet gaan zitten om uit te vinden hoe je je rekening aan PayPal kan koppelen; het overschrijven van je bankrekening naar je PayPal rekening kan (voor zover ik weet) al enige jaren niet meer.

Zowel mijn credit card als mijn bankrekening zijn beiden gekoppeld aan PayPal, maar dat heb ik jaren geleden al gedaan, dus ik weet allang niet meer hoe dat ging en volgens mij is de procedure sindsdien ook alweer aangepast.

[EDIT]
Ik heb even op de website van PayPal gekeken en onderaan de hoofdpagina staat stap voor stap beschreven hoe je een PayPal rekening opent en je bankrekening kunt koppelen; gewoon even lezen en de stappen volgen dus: zo ingewikkeld ziet het er niet uit.
 
Zijn er ook mensen met ervaring bij deze webshop met het bestellen van geweer replica's?
Ben met name benieuwd naar de inklaring bij de douane.
Gezien de prijzen die hier in Nederland worden gerekend voor sommige TM MWS replica's heb ik het idee dat het wel kan lonen, mits de inklaring niet te gek wordt.
 
Ik heb er eens een glock gekocht, inklaring is een standaard tarief van 12-14 euro (kan wat verschillen tussen dhl en postnl oid) en verder moet je nog belasting betalen (21%) en boven de 150 euro ook invoerrechten van ik dacht 4%
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis_k
Zijn er ook mensen met ervaring bij deze webshop met het bestellen van geweer replica's?
Ben met name benieuwd naar de inklaring bij de douane.
Gezien de prijzen die hier in Nederland worden gerekend voor sommige TM MWS replica's heb ik het idee dat het wel kan lonen, mits de inklaring niet te gek wordt.

Laat ik voorop zeggen dat het bedrag wat shogun vraagt (€699) en unit13 (€503) nogal verschilt en dus ook bepaalt of het loont.
Want even snel gerekend is de prijs via rainbow8 rond de €540/560 (inclusief kosten)
 
Laat ik voorop zeggen dat het bedrag wat shogun vraagt (€699) en unit13 (€503) nogal verschilt en dus ook bepaalt of het loont.
Want even snel gerekend is de prijs via rainbow8 rond de €540/560 (inclusief kosten)

Klopt, na wat rekenwerk ben ik daar ook achter gekomen. Het loont niet om zelf replica's uit het verre oosten te halen.
Heb unit 13 maar een bericht gestuurd wanneer men verwacht dat men de MWS weer in voorraad gaat krijgen.
 
In ieder geval is de mws een goede keuze, heb er zelf ook één en het werkt fantastisch.