proffesioneler masker

otto

Member
22 okt 2018
20
2
Trophies
3
hallo allen ik speel al een aardig tijdje en wil mijn gezicht bescherming wat upgraden. ik heb nu een balaclava met mesh en deze werkt op zich prima heeft al meerdere BB,s uit mn gebit geweerd maar het ziet er niet zo proffesioneel uit. Ik zoek dus een oplossing die en mn gebit beschermt en mn wangen. Een bitje vindt ik niets want ik weet zeker dat als je in je gezicht geraakt wordt dat zeer pijnlijk is. Ik wil dus vragen aan de pro's wat moet ik hebben voor een goeie bescherming dat er toch stealth uit ziet? Ik zag iemand alleen een rechthoekig stukje mesh in zn balaclava steken op youtube maar of dat goed genoeg beschermt betwijfel ik. Tips of suggesties zijn zeer welkom!
 
Laatst bewerkt:
't is me niet helemaal duidelijk wat je nu hebt. Ben zelf wel gecharmeerd van een valhalla mask (https://valhalla-mask.com/.)

Gebruik nu zelf nog een OneTigris mesh mask voor bescherming van m'n gebit, wangen en neus. Let wel, hier zijn tegenwoordig twee maten voor. Ik heb zelf de kleine, en die werkt perfect, steekt minder in de keel, en schoudert goed.
 
Laatst bewerkt: