Probleem met veiligheidsbril vinden voor een brildrager

Timor Leegwater

New Member
12 sep 2018
2
0
Trophies
1
Beste Leden,

Mijn Naam is Timor Leegwater (20)

Ik wil binnenkort beginnen met Airsoften, nou heb ik gister de Phantom Tactical goggles ontvangen. deze was meteen al stuk. past wel goed over mijn correctie bril heen maar naar mijn mening hele slechte kwaliteit dus deze ga ik terug sturen.
nou zit ik dus met de vraag wat voor een andere veiligheidsbril kan ik halen die over mijn bril heen past
lenzen is voor mij geen optie helaas mijn ogen kunnen daar niet aan wennen.

Mvg Timor Leegwater
 
Bolle RX1000, haal het schuim uit de bovenkant en zelfs bij 25 graden had ik geen last van beslagen glazen. Daarbij is deze beschermt tot iets van minimaal 6 joule dus daar komt niks doorheen :).
 
Bolle RX1000, haal het schuim uit de bovenkant en zelfs bij 25 graden had ik geen last van beslagen glazen. Daarbij is deze beschermt tot iets van minimaal 6 joule dus daar komt niks doorheen :).
Ik heb gezocht naar de bolle rx1000 kan hem zelf nergens meer vinden in nederland en heb niet de mogelijkheid om vanuit het buitenland te bestellen. waar heeft u hem vandaan
 
mmmm heb ooit mijn bolle x1000rx bij combatshop gehaald. Maar die zijn onlangs gestopt. Voor wat het waard is; mijn montuur van ruwweg 13cm breed en glazen van 3cm hoog past er goed binnen. Heb alleen de inkepingen aan de zijkant (voor de brilpootjes) iets groter gemaakt, voor minder druk op de brilpoten.

Het lijkt trouwens mogelijk om een x1000 te combineren met een losse lens waar @Rebelattack naar verwijst? Kwestie van mailtje schieten naar Bolle? Dan ben je misschien iets duurder uit dan wanneer je 1 setje x1000rx koopt, maar de X1000 is wel veel beter verkrijgbaar.
 
Laatst bewerkt:
Tja, gebruik zelf een SwissEye Raptor bril met inzet stuk voor glazen op sterkte. Glazen in het inzet stuk 30 euro bij de Hans Anders.

Hoor trouwens ook goede dingen over Poliflex veiligheidsbrillen maar heb hier zelf nog geen ervaring mee. Ligt wel in de planning om deze binnenkort aan te schaffen. Misschien iemand hier die ervaring er mee heeft?