Photography & Photoshop

Thanks @Sadiek leuke gast om te volgen inderdaad!

Lekker die L serie! Voor mij en de fotos die ik maak te high budget! :p

@Stey Inderdaad, dat is een prima bereik. Wat ik hoop te gaan doen met die 10mm is op sommige momenten een stijl erbij pakken die anders niet lukt.

Gister ook aan het experimenteren geweest met selfies (wat mijn vrouw en ik graag doen op vakanties). Met een 10 mm selfie, op dezelfde uitsnede als met de 18mm dankzij het korte focus bereik van de 10mm, krijg je veel meer achtergrond in je foto dan met de 18mm logischerwijs. Dus gaat de foto meer doen dan alleen maar laten zien "Wij waren hier ergens op een net niet te herkennen plek". ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Stey
Hahaha ja, Kijk wij zijn op vakantie geweest! Ja maar waar dan? uhh ja da's niet zichtbaar :D
Ik hou er niet van om zelf op de foto te staan, dus ik maak ze liever. Na vandaag nog 1 dag werken en dan gaat het los.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Op cameranu staan soms heel nooi glas voor een leuke prijs! Bijvoorbeeld de 24-70mm L lens van canon een keer voorbij zien komen voor 300 euro. Nieuw kost deze lens 3x zoveel. Zelf niet gekocht omdat ik geen fullframe body heb :(
 
@bvdzeeuw 300 euro zou echt een koopje zijn... weet je zeker dat het de 24-70mm f2.8 was?
Ik heb zelf inderdaad de hoofdprijs betaald, maar ik weet wat ik ervoor krijg en ik weet wat ik ermee kan dus dat zit wel goed :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Op cameranu staan soms heel nooi glas voor een leuke prijs! Bijvoorbeeld de 24-70mm L lens van canon een keer voorbij zien komen voor 300 euro. Nieuw kost deze lens 3x zoveel. Zelf niet gekocht omdat ik geen fullframe body heb :(

Ik heb ook geen fullframe, maar blijft wel echt een hele fijne lens om mee te werken. Ik heb de 24-70 F2.8 L en de 70-200 F2.8 L een keer gehuurd voor het 25 jarig huwelijksfeest van mijn zus.

Mijn 100-400mm L heb ik ook bij CameraNu gekocht als occassion voor net onder de 1k. Terwijl een nieuwe toch al gauw het dubbele kost.
 
@bvdzeeuw 300 euro zou echt een koopje zijn... weet je zeker dat het de 24-70mm f2.8 was?
Ik heb zelf inderdaad de hoofdprijs betaald, maar ik weet wat ik ervoor krijg en ik weet wat ik ermee kan dus dat zit wel goed :p

Had een rode ring dus L serie. Vandaar dat ik ook heel erg stond te twijfelen
 
Mijn foto creatie.. toch wel beetje trots op! Gemaakt in het mooie Amersfoort.
 

Bijlagen

  • IMG_8285.JPG
    IMG_8285.JPG
    296,4 KB · Weergaven: 495
  • Leuk
Waarderingen: Dimicare en Eviltwin-NL
Ziet er leuk uit! Lkkr strak.

Zou alleen als hoofdpagina niet haar verhaal doen, maar juist haar portfolio.
Meer omdat ik dat nog nooit heb gezien op een "bedrijfs" website; dat deze gelijk naar "mijn verhaal" springt.
Meer op die hobby websites.

Voor de rest een hele mooie website, leuke foto's ook.

Ow en misschien de prijzen van de canvassen op een lager pitje zetten met kleinere afmetingen.
Om ze wat gemakkelijker binnen te lokken?

Of was dit niet bedoeld als feedback, maar meer promotie? In dat geval, nevermind; mooie website!
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Bedankt voor je positieve reactie en je feedback! Ik ga het meenemen :)